Gå til innhold

veldig stor mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp :(

I det siste har jeg følt meg mye oppblåst i magen, skikkelig. det er grusomt å føle seg så oppblåst og det hjelper jo ikke å holde inn magen heller når den står som en sperreballong.

I dag skulle vi spise sunt. og jeg skar opp masse frukt i skiver som vi skulle kose oss med på kvelden i steden for godteri. Men etter frukten følte jeg meg ganske uggen, gikk på badet og så i speilet og magen var kjempestor!! jeg mener, det så ut som jeg var gravid i 5. mnd!!! det er kanskje vanskelig å beskrive, men jeg mener ikke bare litt oppblåst. det gjorde vondt og magen sto ut så genseren min ble alt for kort og navelen plutselig synes.

jeg er litt redd jeg, er det noen som vet hva som skjer med den magen min? Jeg er veldig slank ellers så det ser ganske latterlig ut med den magen og

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Du reagerte sikker på frukten.

Jeg blir utrolig oppblåst i magen av mye frukt, spesielt hvis jeg spiser det når jeg er mett, til dessert feks. Synd - for det er jo både sunt og godt.

Har du ellers spist andre ting enn du pleier i det siste?

Skrevet

Hvis magen har vokst gradvis og ikke blir mindre igjen, synes jeg du skal ringe legen. Greit å få sjekket årsaken.

Skrevet

Hehe...dette var meg for noen måneder siden...og vil du bli bedre så følg dette tipset for jeg er ekspert på dette.

Frokost:

1 kopp te uten noe i

2 grove knekkebrød med lett skinke

Lunsj

2 grove knekkebrød med lett skinke

Middag

Kalkun/ostesnitzel med litt agurk/ tomat, lettrømme og flatbrød

Kvelds

2 grove knekkebrød

Nei mat:

Frukt/nøtter

Hvite melprodukter

Grønnsaker som bønner/kål/salat etc

Lys sjokolade

Brus(alt med kullsyre)

For mye ost

Poteter

Hvit ris

Frityrmat/pommes

Prøv denne dietten i 2 uker, og jeg lover deg at magen blir bedre...etter at magen har stabilisert seg, prøv forsiktig å blande inn små ting igjen i kostholdet, men skriv det ned og merk av det du reagerer på...

Magen min var konstant vond og oppblåst og jeg så ut som jeg var gravid etter hvert måltid...Det du trenger er en skikkelig fiberkost, som lar tarmene jobbe, og skylle ut alt vomfyll og giftstoffer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...