Gå til innhold

Større nese under svangerskap


Gjest Gjest_bunny_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bunny_*

Dette er nok et litt rart spørsmål, men jeg snakket med en venninne nylig.

Og hun fortalte om fenomenet potetnese under graviditet! Ik! Er dette vanlig? Jeg har ikke akkurat liten nese i utgangspunktet, hva vil skje med min nese om jeg blir gravid??

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan sikkert skje! Men hvor vanlig det er det vet jeg ikke. Kan jo hende det er mye vann også.

Jeg fikk ikke så mye større nese, men jeg vokste i beina =(. Jeg har vokst en sko størrelse etter at jeg fikk barn =(

Nesten så jeg ikke tørr og få en til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe å bekymre seg over!Jeg har ikke så liten nese,og når jeg var gravid var det ingen stor forskjell,kanskje jeg innbiller meg at den var større,men om den var det var det ingen enn meg selv som kunne se det hehe.Det er iallefall ingen fare å se ut som pinocchio!Om alle hadde fått store neser når de var gravide så hadde man sett veldig mange rare neser.Hvis nesa blir større så går det iallefall over igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kroppens slimhinner sveller ut for å forberede seg til fødsel. Vil tro det er derfor nesa kan bli større. Merket i alle fall at det ble trangere på innsiden, så jeg snorket mer enn vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nese endret seg ikke med førstemann og den har heller ikke gjort det til nå.

Men jeg har sett enkelte som har fått skikkelige potetneser når de har vært gravide. Hvorfor det er sånn, er jeg neimen ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ser jo helt annerledes ut når de er gravide..er skikkelig rart.

Jeg visste ikke at fødenese/graviditetsnese var vanlig, men jeg har lest om det (om enn på de mest useriøse stedene en finner på nettet ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...