Gå til innhold

Pris treningssenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Student_*
Skrevet

Hei!

Jeg lurte på hva dere betaler i måneden der dere trener? Evt hva prisen er for studenter?

Finner sikkert ikke noe billigere enn der jeg er, men nysgjerrig på hva som er vanlig pris. Jeg trener på studentsamskipnadens sportssenter, og betaler 190 i mnd (155 dersom du betaler for et helt år på en gang).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg betaler cirka 400,- i måneden på SATS.

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Ett spm til deg student: Er det mulig å bare betale bare for en måned hos studentsamskipnaden (ikke ett semester)?

Skrevet

250 kr/mnd.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Jeg betaler 280kr mnd på Arena

Skrevet

399,- på SATS. Det er studentpris...synes egetlig det er svindyrt, men det er så mye lettere å trene i hjembyen enn å måtte dra med meg treningstøy til Oslo hver dag for å trene på senterne til studentsamskipnaden.

Gjest Gjest_student_*
Skrevet

Vet faktisk ikke om det går an å betale for kun en måned...hmm.. Var liksom ikke aktuelt, så jeg spurte ikke. Sannsynligvis ikke, tror en må binde seg for et semester iallefall.

På avtalegiro må du binde deg for et år, da kan du "fryse" det i opptil 3 mnd (f.eks. om sommeren). Binding var ikke noe problem for meg..senteret ligger på universitetsområdet og jeg bor ikke så langt i fra heller. Dessuten er jeg herfra, og reiser ikke hjem til andre plasser i ferier etc.

Skrevet

Betaler 430 kr på Elixia. Studentrabatt.

Gjest Joker'n
Skrevet

Jeg betaler 735 kroner for ett semester, da er både timer og saltrening inkludert.

Gjest Golden Girl
Skrevet

500 per måned Elixia. Ja, litt dyrt. Men de har jammen svinebra variasjon i timeplanen (alle gruppetimer inkludert), pluss at man får gratis oppsett av treningsprogram og oppfølging så ofte man vil.

Men dette hadde jeg aldri hatt råd til som student...

• 4 uker senere...
Skrevet

650 kr i pr. semester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...