Gjest Gjest_Jessica_* Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hei! Kanskje litt merkelig spørsmål, vet ikke helt hvilket forum jeg skulle ligge det, men så ble det her da. Vi har i generasjoner problemer med dette, min bestemor trives veldig lite med sin dobbelthake. Og det samme med de andre i rekken. Jeg bare lurer på om det er noen som har gjort noe med sin dobbelthake? Jeg synes den ødelegger mye, både bilder og alt. Jeg vet dette er overfladisk, men dette plager meg. Jeg ønsker bare seriøse svar!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Dobbelthake er enten for store fettsamlinger eller løs hud, og i og med at det er bestemoren din, går jeg ut i fra at hun er oppi årene. Ansiktsløft er vel den eneste løsningen, samt gå ned i fettprosent.
Gjest Gjest_Jessica_* Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Dobbelthake er enten for store fettsamlinger eller løs hud, og i og med at det er bestemoren din, går jeg ut i fra at hun er oppi årene. Ansiktsløft er vel den eneste løsningen, samt gå ned i fettprosent. Hei! Tusen takk for svaret! Men dette er et problem for meg og, og jeg er 27 år. Har sett litt rundt på klinikker sin hjemmeside, og der finnes det noe som fjerner fettet og huden i dobblethaken. Er det noen som har gjort dette, eller kjenner noen som har gjort det? Problemet for min bestemor, er at hun har mye overflødig hud, hun er veldig tynn, så det er ikke noe særlig fett der. Men min mor har samme problem. Hun har mer fett der enn min bestemor, men hun er fremdeles velidg tynn hun og. Håper på svar.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg tror det enkleste vil være den operasjonen som ev fjerner fett og strammer huden under haken. Dersom haken er liten kan man alternativt bygge den litt ut med implatat. Har tenkt på dette selv, mange av stjernene tar denne operasjonen, se friends-damene i begynnelsen av serien og på slutten. Vil anbefale deg og konsultere lege på plastisk kirurgisk klinikk få info om hvilke muligheter som finnes.
Gjest Gjest_Jessica_* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror det enkleste vil være den operasjonen som ev fjerner fett og strammer huden under haken. Dersom haken er liten kan man alternativt bygge den litt ut med implatat. Har tenkt på dette selv, mange av stjernene tar denne operasjonen, se friends-damene i begynnelsen av serien og på slutten. Vil anbefale deg og konsultere lege på plastisk kirurgisk klinikk få info om hvilke muligheter som finnes. Hei! Tusen takk for svaret! Ja, jeg får nok kontakte de, og høre. Men tusen takk igjen! Klem Jessica.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har tenkt å operere min etterhvert. Det er ikke noe som forsvinner ved slanking eller noe sånt, så operasjon er egentlig eneste utvei. Koster ikke så alt for mye. Tror fettsuging av haka kosta under 10 000 på Nobelklinikken. Jeg skal ta så snart økonomien min er litt bedre.
Gjest gjk Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 de beste er egentlig å trene. selv om du er tynn. Du kan presse tungen så hardt du kan opp i ganen og telle sakte til 20. du kan også slå forskiktig på overflødig hud.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 de beste er egentlig å trene. selv om du er tynn. Du kan presse tungen så hardt du kan opp i ganen og telle sakte til 20. du kan også slå forskiktig på overflødig hud. dette kan du gjøre i 10 000 år og du vil ikke se noen forskjell Anonymous poster hash: cba53...052
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå