Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager gammel Wii begynte plutselig å lage mye støy når den har spill inni, masse ulyder og bråk... spillet går en stund, så er det plutselig lesefeil eller noe sånt... flere med disse problemene?

Er det normalt med mye bråk fra wii`en, eller bør jeg ta den med til forhandler igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å ta den med, for den skal ikke lage ulyder. Og iallfall ikke stoppe midt i spill.

Skrevet (endret)

Oj, det er første problemet jeg har vært borti når det gjelder wii så du har vært meget uheldig med den. Men ta den tilbake så fort du har muligheten.

En wii er normalt så stille at du omtrent ikke hører at den er der.

Endret av Gjest
Skrevet

OK...typisk ... utrolig kjedelig for poden når julegaven må leveres inn igjen...

vet dere om det er vanlig å ta den inn til reparasjon osv. eller om en får ny med en gang? Kjøpt på Expert i beg. av desember, men ikke tatt i bruk før julaften...

Har forresten testet med flere spill, og det viser seg at duringen varierer fra spill til spill, og det er to av spillene som foreløpig streiker midt i spillet og får opp "The disc can not be read"... :sur:

Skrevet

Jeg ville faktisk sagt at den har vært sånn fra første stund. Da har du krav på ny vare mener jeg.

Skrevet

Normalt skal man sende den inn. Med Bergsala så tar det maks 1 uke fra butikken sender til du får den igjen. Men i julestria er det godt mulig de bare bytter den.

Skrevet

vår wii er helt lydløs, men den hang seg litt midt i et spill i dag. Gikk over med en gang, så jeg satser på at det var en engangshendelse.

Digger wii!!!

Skrevet

Hmmmm...maskinen skal altså om jeg forstår dere riktig være så og si HELT stille også når man spiller...

Jeg koblet den opp mot internett og oppdaterte den igår kveld, kom plutselig på at kanskje det var lurt, men den er ikke akkurat støyfri nå heller, så det hjalp visst lite på det problemet..

spill har ikke hengt seg opp siden da, men har ikke spilt mer enn en liten time etterpå heller da enda... Får teste den godt ut de nærmeste dagene, men har ikke lyst å ha en durende Wii selv om den skulle vise seg å virke spillmessig dersom den egentlig ikke skal støye... Det vil vel indikere at noe er galt likevel... ikke enkelt dette visst! :overrasket:

Skrevet

Har du god "lufting" rundt Wii'en? Overoppheting kan føre til at konsoller begynner å bråke, det er min erfaring i hvert fall. Har ikke opplevd det med Wii enda men med PS3. Wii skal i utgangspunktet ikke bråke, den er stillere enn laptop'en min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...