Gjest spørrende Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Dere som kun har venner som ikke bor på samme sted som dere, men som bor et annet sted enn dere, hvor langt unna er disse vennene og hvor ofte treffes dere ?
fuerza Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Mine venner bor i forskjellige byer, og det blir vel ikke til at vi sees mer enn en gang i halvåret. :/ men glad vi holder kontakten selv om vi ikke lenger bor på samme sted!
Gjest Pax Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Vi treffes et par ganger i året, og snakkes ellers via telefon/mail/msn.
Kamikatze Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Motsatte kanter av landet. Snakkes på telefon eller msn nesten daglig i tilfelle breddfull kaffekopp. Sees ikke så ofte, men det er ok. Ingen av oss er noe å se på ;P
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Har venner og familie i ulike byer. Jeg besøker dem ved jul og sommerstider, dvs. et par ganger i året maks! Litt slitsomt med all kjøringen og pakkingen! Ellers blir det å være i lag med venner, bekjente og kolleger i byen jeg jobber.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Alle de nærmeste vennene mine, og familien, bor på en annen kant av landet - og har bodd borte fra hjembyen i snart ti år, på ulike kanter. Jeg er dessuten nokså dårlig til å holde kontakt pr telefon (unntatt med foreldrene mine), og mailskriving har det blitt lite av de siste årene (ikke bare min "feil", flere av vennene mine liker ikke å skrive mail). Med unntak av ei venninne som har et lite venneforum er det sjelden jeg hører fra de fleste, og de fra meg. Heldigvis bor de stort sett i Oslo-området hvor jeg er 3-5 ganger årlig, så helt borte blir de ikke Svært sjelden noen besøker meg dog Synes det går greit på denne måten, men savner av og til et mer jevnt sosialt input, og planlegger å flytte til Østlandet igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå