Gjest Tnita Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg skal kjøpe en lysekrone til soverommet og trenger litt lys siden det er der jeg sminker og ordner meg. Jeg vil ikke betale mer enn 1000 kroner og har funnet en, men er ikke sikker på om den vil passe inn på et soverom? Hva syns dere? Det er OROS lysekrone fra Bohus jeg har sett meg ut, men er ikke helt sikker. Syns også Sofia Krone fra Skeidar var fin, og Chantal lysekrone fra Bohus, men jeg syns Oros fra Bohus er den fineste. Nå har jeg ikke sett på så mange andre steder siden jeg ikke har tenkt å bruke så mange penger på den. Så på Kristaller fra Ikea, men den kan ikke sammenlignes engang med de andre der. Hva ville dere ha valgt? Noen andre gode forslag? Endret 25. desember 2007 av Tnita
lillesky Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Jeg synes denne (fra Bohus) er litt stilig. Men hvis du sminker deg på soverommet, så tror jeg du burde gå for spotter. Er usikker på om ei lysekrone gir nok lys? :klø:
Gjest Tnita Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Ok. Skal ha lysekrone, og eventuelt en bord eller vegglampe til om det trengs. Får titte i butikkene og se på de. Tror jeg går for Oros lysekrone om den er like fin i virkeligheten som på bildet. Noen som har den eller liknende?
aimee Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Laura Ashley og Living har noen veldig fine. Jeg kjøpte nettopp en lysekrone på sistnevnte, men da måtte jeg oppi 1500 kroner. Det var verdt det!! Den henger på soverommet (som jeg nettopp har pusset opp i french country-stil *sukk*), og nå ligger samboeren og jeg i senga og beundrer den nye lampa
Gjest Tnita Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Laura Ashley og Living har noen veldig fine. Jeg kjøpte nettopp en lysekrone på sistnevnte, men da måtte jeg oppi 1500 kroner. Det var verdt det!! Den henger på soverommet (som jeg nettopp har pusset opp i french country-stil *sukk*), og nå ligger samboeren og jeg i senga og beundrer den nye lampa Har du link til den butikken? Jeg har også den stilen, eller litt shabby chic da.
aimee Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Shabby chic, french country - det er i samma gata - og vi har tydeligvis samme smak Jeg kjører ikke stilen i hele huset, men vi fikk et utrolig flott soverom etter at jeg fikset på det. Meeeeen uansett, her er linkene: Laura Ashley og Living Laura Ashley holder til i Vika i Oslo, hvis du er kjent. Og Living har et mye bedre tilbud i butikkene enn på nett (bare så du er klar over det)
Gjest Tnita Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Ja jeg bor ikke der, men vet hvor Vika i Oslo er ja. Takk for gode tips! Så gøy at det er flere som liker den stilen. Kjører ikke stilen helt ut, slik jeg ser mange gjør, men litt nytt og litt gammelt. Liker det feminine, romantiske ved shabby chic-stilen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå