Gjest Bugge Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 I det siste har samboeren min innimellom blitt helt blå på hendene. Ser helt sykt ut. Er ikke kald eller nummen. Bør man gå til legen? Det gjør jo ikke vondt. Er jo ikke slik bestandig, går jo over etter en stund (10 min eller mer), så er ikke så lett å få vist det til legen heller.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Ta bilde av hendene når de blir blå. Vis bildet til legen. Synes han skal bestille en legetime. Blir han blå på bena og på leppene også?
Huldriél Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Moren min pleide å bli blå/lilla/svart på fingrene når hun tok på kalde ting. Er visstnok en ganske sjelden sykdom, men tror ikke den er videre farlig. Uansett lurt å få vist dette til lege.
Gjest H.I. Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Blir han blå på bena og på leppene også? Nei. har tatt bilde, men synes ikke det kom så godt frem, enda det så ut som om den ene hånden var dyppet i lyseblå maling. Moren min pleide å bli blå/lilla/svart på fingrene når hun tok på kalde ting. Er visstnok en ganske sjelden sykdom, men tror ikke den er videre farlig. Uansett lurt å få vist dette til lege. Han hadde ikke tatt på noe kaldt.
Aurela Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Kan det hende har har noen nye jeans som sverter av?? Ille om han har hatt dem lenge og de fortsatt sverter da :klø: Jeg har hvertfall en venninde som men ny bukse hadde helt sykelige blåe hender her om dager
Kajal Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Blå hender er et tegn på dårlig blodsirkulasjon. Hvis det er noe som plutselig har dukket opp i det siste ville jeg fått det sjekket ut av lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå