Gå til innhold

Hva om en atombombe ble sendt til OSLO


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

La oss si at det var umulig at den ikke ble detonert.

Spørsmål 1

Hva ville skjedd om vi fikk vite at en atombombe ble sprengt i Oslo om 60 minutter?

Spørsmål 2

Hva ville skjedd om myndighetene fikk vite om det? Ville de sagt i fra til oss "vanlige"? Hva ville skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La oss si at det var umulig at den ikke ble detonert.

Spørsmål 1

Hva ville skjedd om vi fikk vite at en atombombe ble sprengt i Oslo om 60 minutter?

Spørsmål 2

Hva ville skjedd om myndighetene fikk vite om det? Ville de sagt i fra til oss "vanlige"? Hva ville skjedd?

1. - Ekstrem økning i antall selvmord

- En gjeng som står på toppen av Oslo Plaza for å hilse atombomben velkommen

- Masse avskjedshilsner, sprengt telefonnett

- En haug besserwissere som hadde drukket brandy og røykt sigar og himlet med øynene over at folk faktisk tror på dette..

2. - Myndighetene hadde rømt i bombekjellern og latt oss andre uvitende leve som uvitende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at det var umulig at den ikke ble detonert.

Spørsmål 1

Hva ville skjedd om vi fikk vite at en atombombe ble sprengt i Oslo om 60 minutter?

Spørsmål 2

Hva ville skjedd om myndighetene fikk vite om det? Ville de sagt i fra til oss "vanlige"? Hva ville skjedd?

1

Jeg ville først takket skaperen for at jeg bor i Lofoten.

Dernest ville jeg takket ham (eller henne) for at det blir dem som bidrar mest til å overbelaste klima og miljø, vi blir kvitt. Det gir grunn til håp.

2

De ville bestemt seg for å legge lokk på det, men etter et kvarter ville det lekket ut. En Dagbladjournalist hopper ut av vinduet i redaksjonslokalet i frustrasjon over at de aldri vil rekke å sende århundredets scoop i trykken. Lokalet ligger i andre etasje, så journalisten halser småbannende frem og tilbake i desemberkulda, sin siste halvtime.

HM sitter i flyet og tygger på pennen, og klisjeer som "våre tanker går til de etterlatte" rables ned. Det samme gjør statsministeren, som samtidig er meget bekymret over hvordan han skal holde hodet sitt for å understreke stundens alvor. Innerst inne fryder han seg fordi egentlig er dette et høyredistrikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Samle sammen overlevelsessupplies og gjemme meg i kjellern i en uke.

2. Ja, for det er mye tid til å finne adekvat dekke for de aller fleste. Problemet er at folk ikke vet hva de skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...