Gjest Cammis Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hei. Jeg skal starte på p-piller. Har uregelmessig mens. Den kommer litt som den vil. Kan gå opptil 4 mnd i mellom hver gang. Hvis jeg begynner første dagen av mensen (som man skal) stopper mensen da, eller har jeg den i 7 dager? Merker at jeg får mensen snart og ille helst sluppet og hatt den akkuratt da.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Så vidt jeg vet (og ut fra min erfaring) stopper ikke p-pille-start mensen når mensen først har startet. Og når du kjenner at mensen er på vei tror jeg det er forsent å starte på piller slik at den ikke kommer heller.
Gjest Cammis Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Ok. Men kan man starte på p-piller når man vil da? Jeg har lest man må starte førsye dag av mensen for å være beskyttet fra dag 1. Ellers så kan man strate dag 2-7, men da er det ikke sikker som prevansjon før etter 7 dager
Miel Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Du kan starte når som helst, men du har helt rett i at du ikke er fullstendig beskyttet før etter en uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå