Gå til innhold

Hvis du kunne reist tilbake i tid...


Gjest puselabb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville reist tilbake til august 2006. Jeg begynte på skole i september den høsten som web-student og jeg hater det. Det er vanskelig, jeg bruker masse penger på å ikke gå i klasserom å lære av en lærer. Møkkadritt. Jeg vil da tilbake så jeg kan velge å ta en friår osmejg skulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reist tilbake til 1964 for å treffe faren min som døde før jeg ble født. Jeg vil bli kjent med ham. Kanskje prøve å være noe for ham slik at han ikke tar livet av seg som ryktene sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reise til 1895 til Bymarka i Trondheim og besøke slektninger som jeg har forsket på. Lurer på så mye og ville sett dem og spurt litt forskjellige spørsmål om liv og levnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reist tilbake til 1950 tallet og truffet mine to bestemødre. De døde begge to temmelig unge, og jeg traff dem aldri. Skulle gjerne ha kjent dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reist tilbake til slutten av 60-åra, i hippietida :briller: Da kunne jeg også møte bestemoren min som døde før jeg ble født.

Ellers så ville jeg reist tilbake til begynnelsen av 1900-tallet. Leser ei bok fra den tiden som jeg kjøpte på loppemarked, og føler meg...knytta til den tidsepoken på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg fremdeles irriterer meg over den kvelden for 14 år siden da jeg i et etisk øyeblikk sa nei da hu modelldama på den puben inviterte meg hjem. :klaske::sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som nybakt mor lurer jeg av og til noe inderlig på hva lille øyenstenen min tenker. Så ville dratt tilbake til dagene etter min egen fødsel og se verden for første gang på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...