Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har to juletrebelysninger med 10 lys og 16 lys. Da jeg kjøpte de, fantes det fargede pærer til disse, både gule, grønne, oransje, røde, blå, grønne og turkise. Nå får man kun kjøpt hvite reservepærer. Jeg har i flere år prøvd å finne pærer til disse ute å lykkes så jeg tenkte kanskje det var like godt å kjøpe ny belysning. Men neida, det finnes kun med hvite juletrelyspærer nå for tiden. Overalt hvor jeg har vært, har jeg sett etter fargede pærer men det finnes bare ikke mer. Forhandlerne sier det er umoderne og at de ikke får tak i fargede pærer mer. Er det sant????? Snufs, får ikke skikkelig julestemning før jeg får fargede lyspærer på juletreet mitt....
Gjest glamhudpleier Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Har en vennine som kjøpte grønne juletrelys nå i år. Dog ved en feiltagelse.. Men da er det nok å få tak i tror jeg?
Gjest TS Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Har en vennine som kjøpte grønne juletrelys nå i år. Dog ved en feiltagelse.. Men da er det nok å få tak i tror jeg? Ja det finnes drøssevis av sånne bittesmå lys med en cm mellom lysene, er det slike du mener? Jeg så sånne bittesmå lys med ca en cm mellom pærene på Europris. Men jeg mener de med 10, 16 eller 20 store "stearinlys" med utskiftbare pærer. Er det noen som har kjøpt fargepærer til disse?
Gjest glamhudpleier Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Ja det finnes drøssevis av sånne bittesmå lys med en cm mellom lysene, er det slike du mener? Jeg så sånne bittesmå lys med ca en cm mellom pærene på Europris. Men jeg mener de med 10, 16 eller 20 store "stearinlys" med utskiftbare pærer. Er det noen som har kjøpt fargepærer til disse? Ja er nok sånn lenke.. Om man får kjøpt sånne utskiftbare vet jeg ikke.. Men vil jo tro at noen butikker kunne bestilt til deg- hvis du hadde vært litt tidligere ute
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå