Gå til innhold

Selger sjela for julepenger


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

http://www.avis2.no/nyheter/28361

En amerikansk borger trenger sårt penger til jul. Nå vil han selge sjela på nettet!

Men hvordan foegår det? Blir ikke det nesten det samme som å selge "luft"?

Jeg tror jo selv at vi har en sjel, men jeg tror ikke det er mulig å få tak i den. Den går videre når man dør etter det jeg tror.

Blir ikke dette da nesten som svindel da man selger noe ingen kan se eller få?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.avis2.no/nyheter/28361

Men hvordan foegår det? Blir ikke det nesten det samme som å selge "luft"?

Jeg tror jo selv at vi har en sjel, men jeg tror ikke det er mulig å få tak i den. Den går videre når man dør etter det jeg tror.

Blir ikke dette da nesten som svindel da man selger noe ingen kan se eller få?

:ler: Det er seriøst ikke så mange dager siden jeg selv var inne på samme tanken (om å selge sjela) Leste om det forslaget på et nettsted som anbefalte folk å sende inn kreative forslag til å bli rik på. Som argument for å selge sjelen hadde man at det holder med EN som er "dum" nok til å bite på det...Og at EN biter på det er nesten garantert. Blir som å selge tomt på månen. Foreløbig er det ingen som verken kan se eller få bodd på tomta si på månen heller... (for de som har handlet skjøter på månen).

Pokker også...Hadde håpet på å bli først ute med å selge sjelen... :kjefte::lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er seriøst ikke så mange dager siden jeg selv var inne på samme tanken (om å selge sjela) Leste om det forslaget på et nettsted som anbefalte folk å sende inn kreative forslag til å bli rik på. Som argument for å selge sjelen hadde man at det holder med EN som er "dum" nok til å bite på det...Og at EN biter på det er nesten garantert. Blir som å selge tomt på månen. Foreløbig er det ingen som verken kan se eller få bodd på tomta si på månen heller... (for de som har handlet skjøter på månen).

:sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...