Gjest Gjest_adele_* Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hellu.. sluttet på p plasteret for 7 uker ca siden. ikke fått mensen tilbake. Vet at dette er normalt og skjer med mange etter pileslutt men hadde dere menssmerter? har hatt det i to uker nå. ikke noe godt. tatt to negative gravidtester. hatt masse ubeskyttet sex. siden vi skal prøve å få et barn til. er bare så lei av menssmerter og pms . vil blø!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Du prøver å få barn, men du vil blø (altså, få mensen)? Hmmm. Murringer i magen er et graviditetssymptom, men kan også skyldes andre ting. Jeg har hatt det flere ganger uten å være gravid eller hatt mensen.
Gjest Sativa Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Det skjer meg hele tiden, helt normalt ifølge gynekologen. I tillegg driver du å går fra kunstig syklus (pplasteret) til ekte sykus, så det kan nok hende at det kjennes litt ekstra da :-)
theamoren Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 meg som er TS. godt å høre dere meder det er normalt. .. for jeg blir veldig bekymret over sånno.. fikk mensen da.. dagen etter jeg skrev inlegget, ble ferdig på onsdag.. har fortsatt så vondt i magen atte. skikkelig menssmerter! aldri hatt sånn før jeg. hvertfall ikke etter jeg er ferdig med menstruasjon. liker det ikke må jeg si. kan vel ikke være egglederbetennelse.. for har ikke feber.. jaja.. går nok over
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Du prøver å få barn, men du vil blø (altså, få mensen)? Hmmm. Hun mente nok at hun vil få mensen, slik at hun vet ca når eggløsningen finner sted..
theamoren Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Hun mente nok at hun vil få mensen, slik at hun vet ca når eggløsningen finner sted.. Riktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå