Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Snart innhenter forhåpentligvis juleroen de fleste av oss, etterhvert som stresset med gavekjøp, kakebaking, matlaging, husvask eller liknende er unnagjort. Forhåpentligvis vil det gi mange overskudd og lyst til fri utfoldelse i sengehalmen eller hvor man måtte befinne seg når lysten kommer inn over en. Vi skal på hyttetur i julen og gleder oss masse til en hvit jul og forhåpentligvis noen skiturer og lek ute i akebakken med barna om det ikke blir for kaldt da. Forhåpentligvis finner vi roen såpass at vi får lyst til å pule litt også, det er jo like kos på julaften som ellers i året det. Og i stedenfor julestrømpe så får mannen min tradisjonen tro en avsugning på morgenen på julaften... det pleier å bety at fitta mi får seg en liten oppstakning i løpet av dagen det. Så gi mannen en blowjobb jenter, da drypper det litt ekstra kos på dere også! Ha en deilig juleferie med masse god sex
Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 En fantastisk tradisjon. Tipper han gleder seg til jul like mye som ungene. Siden det er en juleavsugning tipper jeg du legger deg skikkelig i flid? Julehilsen fra Kåre
Wildy Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Denn julen får min kjære oppfylt sin store, våte drøm om privat sykepleier i dertil passende uniform til hans disposisjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå