Gjest Gjest_meg_* Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Trenger råd. Nå må jeg virkelig legge om kosthold og trene mer. Jeg er overvektig og bør gå ned ca 20 kg. Jeg har ingen tro på mirakelpiller osv, men har hørt mye om forskjellige ting for å få en kick start på slankinga. Noen renser kroppen først osv osv. Nytter dette?? Selv tror jeg at jeg vil få mer selvtilitt og mere pågangsmot visst kiloene raser litt fortere først, så får man mer vilje til å stå eksrta mye på. Planen min til nå er å spise ofte, små måltider og sundt. Kutte ut brus og sukker. Kan unne meg LITT en dag i uka. Ut å gå 1time fort gange hver dag. Svømme. (begynner i det små.... får utvide etterhvert) Men tilbake til poenget HVa er den beste kickstrarten??
Gjest lissi32 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Trenger råd. Nå må jeg virkelig legge om kosthold og trene mer. Jeg er overvektig og bør gå ned ca 20 kg. Jeg har ingen tro på mirakelpiller osv, men har hørt mye om forskjellige ting for å få en kick start på slankinga. Noen renser kroppen først osv osv. Nytter dette?? Selv tror jeg at jeg vil få mer selvtilitt og mere pågangsmot visst kiloene raser litt fortere først, så får man mer vilje til å stå eksrta mye på. Planen min til nå er å spise ofte, små måltider og sundt. Kutte ut brus og sukker. Kan unne meg LITT en dag i uka. Ut å gå 1time fort gange hver dag. Svømme. (begynner i det små.... får utvide etterhvert) Men tilbake til poenget HVa er den beste kickstrarten?? Ta en biodrain kur kjøpt i helsebutikk eller hos apoteket. Eller en dag med suppe, fins mange rensesupper. Ellers anbefaler jeg deg bare å spise sunt og få deg sunne vaner. Husk å få i deg nok mat så du ikke går på sparebluss.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Cambrigdekuren eller en annen god pulverkur kan anbefales.
Cienna Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg holder på å renske kroppen min nå...bruker Allevo Shake (119 kl per shake) og BioDrain som renser kroppen for giftstoffer...og MASSE te uten noe sukker, melk eller honning(gjerne litt kanel som stabilserer blodsukkeret) Spiser brekkbønner med litt soya til middag som inneholder 72 kl. Denne kuren skal bare tas et par dager for å renske kroppen, men etter to dagers rensekuren, fortsetter jeg både med shake og biodrain, men kombinerer med masse grove knekkebrød, agurk, tomat, lettrømme... En fin måte å kickstarte på slik at kroppen for renset seg, samt at knekkebrødene med masse fiber i gir tarmene masse å jobbe med slik at du slipper oppblåst mage. Ta noen pushups og situps samt noen knebøy hver dag(f.eks 4x20 per øvelse) sp lover jeg deg at etter bare en uke vil du føle en stor forskjell:)
Mamba Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Trenger råd. Nå må jeg virkelig legge om kosthold og trene mer. Jeg er overvektig og bør gå ned ca 20 kg. Jeg har ingen tro på mirakelpiller osv, men har hørt mye om forskjellige ting for å få en kick start på slankinga. Noen renser kroppen først osv osv. Nytter dette?? Selv tror jeg at jeg vil få mer selvtilitt og mere pågangsmot visst kiloene raser litt fortere først, så får man mer vilje til å stå eksrta mye på. Planen min til nå er å spise ofte, små måltider og sundt. Kutte ut brus og sukker. Kan unne meg LITT en dag i uka. Ut å gå 1time fort gange hver dag. Svømme. (begynner i det små.... får utvide etterhvert) Men tilbake til poenget HVa er den beste kickstrarten?? En type rens du kan drikke hver dag i tillegg til du legger om kostholdet er lunket vann med sitronsaft oppi. Det er rensende. Det er Ayurveda. Og hvis du ønsker en kur som funker for varig vekttap, bruk south beach dietten, jeg lover deg du vil se resultater... www.southbeach.no Jeg kjøpte boken, kjempebra. Lånte den til mamma, og hu har hatt problemer med og gå ned i mange år, og hu gikk ned 3kg på halvannen uke, og det er en sunn vektnedgang. Og du går aldri sulten=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå