Arwen Skrevet 20. desember 2007 #1 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvordan sier man elektrisk hår på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 20. desember 2007 #2 Del Skrevet 20. desember 2007 electric hair? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde unplugges Skrevet 20. desember 2007 #3 Del Skrevet 20. desember 2007 Man sier vel helst at "my hair is static", tror jeg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 #4 Del Skrevet 20. desember 2007 Static, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva er frizzy hair da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 #6 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva er frizzy hair da? :klø: Det er jo sånn....småkrusete liksom...tovet hår på en måte...skjønner du hva jeg mener? *håpløs på forklaringene mine i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 20. desember 2007 tror jeg skjønner ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2007 #8 Del Skrevet 22. desember 2007 Frizzy er sånn håret blir når det er f.eks fuktig i lufta og småhårene kruser seg - det motsatte av helt slett og slikeaktig. See? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå