kheira Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har noen tilfeldigvis sett et rødt sengeteppe i noen butikker når de har vært rundt på juleshoppinga? Skal snart flytte til en hybel, kjekt med noe som fresher opp litt da! Og ELSKER rødt!!
mia83 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Har noen tilfeldigvis sett et rødt sengeteppe i noen butikker når de har vært rundt på juleshoppinga? Skal snart flytte til en hybel, kjekt med noe som fresher opp litt da! Og ELSKER rødt!! Har du sett på Kid eller Princess? Vet de hadde noe der i fjor eller forfjor, men det er ikke sikkert de har det nå da..
Bex Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Ikea har et sengeteppe som heter Indira. Her kan du velge rødt: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90020701 Det står at det er mørkerødt, så det kommer jo litt an på hvor knallrødt du ønsker!
Gjest rikkerikke Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 IKEA sitt er kjempefint synes jeg, god varm rødfarge!
Mini_me Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 minner meg om soverommet til foreldrene i Alene Hjemme filmen. Det syns jeg alltid var så flott!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå