Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et kombikjøleskap med fryser nederst og kjøleskap øverst. Det er 3-4 år gammelt. Det skal være "selv-avisende". Den siste uken har det begynt å samle seg vann i og under grønnsaksskuffene nederst i kjøleskapet. Det er også noen små frosne vanndråper på veggen bakerst i kjøleskapet. Hva gjør jeg meg det? Ufattelig irriterende å ikke kunne legge noe nedi grønnsaksskuffene, eller lengst inn mot veggen i kjøleskapet fordi det alltid er vått der... :kjefte:

Noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Vårt er akkurat sånn så jeg venter på svar sammen med deg ;)

Skrevet

Vi har en slags ventil nederst i kjøleskapet som vi må tømme for guffe innimellom. Tror egentlig ikke det skal være nødvendig, men det hjelper hvertfall når det kommer mye vann.

Skrevet
Vi har en slags ventil nederst i kjøleskapet som vi må tømme for guffe innimellom. Tror egentlig ikke det skal være nødvendig, men det hjelper hvertfall når det kommer mye vann.

Stemmer. Det kan komme noe ned i den ventilen som kondensen skal gå ned i, så stak opp den så blir det mye bedre :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Har samme problemet innimellom, men at det er litt is på bakveggen innimellom er vel helt vanlig i et kjøleskap? Alt vannet i bunnen er det verre med.

Jeg stikker noe nedi det lille hullet bakerst i kjøleskapet - en liten skrue eller noe sånt - da åpner det seg med en gang, og vannet renner ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...