mia83 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har et kombikjøleskap med fryser nederst og kjøleskap øverst. Det er 3-4 år gammelt. Det skal være "selv-avisende". Den siste uken har det begynt å samle seg vann i og under grønnsaksskuffene nederst i kjøleskapet. Det er også noen små frosne vanndråper på veggen bakerst i kjøleskapet. Hva gjør jeg meg det? Ufattelig irriterende å ikke kunne legge noe nedi grønnsaksskuffene, eller lengst inn mot veggen i kjøleskapet fordi det alltid er vått der... Noen råd??
monja Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Aner ikke. Vårt er akkurat sånn så jeg venter på svar sammen med deg
Arwen Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Vi har en slags ventil nederst i kjøleskapet som vi må tømme for guffe innimellom. Tror egentlig ikke det skal være nødvendig, men det hjelper hvertfall når det kommer mye vann.
Concertina Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Vi har en slags ventil nederst i kjøleskapet som vi må tømme for guffe innimellom. Tror egentlig ikke det skal være nødvendig, men det hjelper hvertfall når det kommer mye vann. Stemmer. Det kan komme noe ned i den ventilen som kondensen skal gå ned i, så stak opp den så blir det mye bedre
Gjest Catwoman Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Har samme problemet innimellom, men at det er litt is på bakveggen innimellom er vel helt vanlig i et kjøleskap? Alt vannet i bunnen er det verre med. Jeg stikker noe nedi det lille hullet bakerst i kjøleskapet - en liten skrue eller noe sånt - da åpner det seg med en gang, og vannet renner ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå