Gjest kløpulver Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg blir så forvirret av alt som blir skrevet her inne om; bakteriell vaginose, vestibulitt, osvosv. Hva er forskjellene på alt dette? Jeg skriver ned alt om meg, unnskyld detaljene. Men jeg er desperat etter hjelp. Hva har jeg? Hjelp meg! Samboer, 2 barn. Hatt aktiv sexliv for inntill 6 mnd siden, da begynte dette helvetet... Jeg helbarberer meg, vet ikke om dette har noe å si. I perioder, kan virke som om det er under eggløsning, frem til mensen, får jeg sår, utflod, hvit og klumpete, lukter vondt, klør helt ekstremt mye, noen ganger har sårene blødd litt også. Det ser ut som alt er hovent, røde utslett og hvite prikker. Tilogmed på klitoris... Kan lukte så vondt at det lukter av buksene mine også. (herregud så ekkelt, håper noen skjønner at jeg skriver dette for å få råd.. sorry detaljene igjen) I tillegg blir jeg sår på ene siden innvendig, rett innenfor skjedeåpningen når vi endelig har muligheten til å ha sex. Nesten umiddelbart etter vi har begynt å ha sex, blir jeg sår og MÅ stoppe. Det gjør forferdelig vondt. Kun på den ene siden inni skjeden, føles iallefall som om det er på nøyaktig samme sted. I tillegg har jeg noen ganger erfart smerter ved samleie, under noen stillinger. Akkurat som om samboer treffer meg på feil sted... Men det er lenge siden nå, har byttet spiral pga den hadde fallt ut 2 ganger, dermed ordnet det seg etter dette, Men da begynte kløe helvetet.... Da jeg var gravid med første mann, opplevde jeg å ha neon få kjønnsvorter oi underlivet, men det har jeg ikke hatt igjen, det er 5 år siden. Syklusen er slik ca; Mensen i ti dager ca. kanskje 5 dager uten men og uten kløe og annen dritt. Tid for eggløsning, og dermed begynner kløen og sårene, kommer over natta omtrent. Blir verre og verre. Har det sånn i ca 14 dager, frem til neste mens igjen. HVER eneste måned i 4-6 måneder har det vært sånn. Legen har bedt meg komme når det står på. Vi har vært inne på herpes. Jeg synes det virker helt fjernt, jeg har vært i fast forhold i mange mange år. Men hun sier det ikke trenger ha noe med det å gjøre, men at jeg kan ha hatt det latent i mange år... Skal til legen om ikke lenge, men kan dere fortelle meg noe som helst?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå