Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

:ler: Trodde da virkelig du hadde mer tålmodighet enn det ;):fnise: Men med de symptomene dine så hadde nok jeg testa i dag :ler: Oppdater tidlig i morra da, så jeg får med meg før vi eventuelt reiser :)

Skulle tydeligvis vært litt mer tålmodig :sjenert: nagativ test som vanlig... men det er vel fremdeles ikke avgjort? får se det an,men regner 100% ikke med noe fangst denne pp heller.. :sukk: så da heier jeg heller på deg i mellomtiden :lur::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå nærmer deg seg IKM med stormskritt. er veldi spent denne gangen.. har vært skikkelig kvalm i en ukes tid nå.. Null matlyst og all spising har vært en kamp. Satser på at det er et godt tegn, men er også redd for å bli skuffet nok en gang :murvegg: men so far so good :tommelsmil: Nå skal jeg på jobb!! kos dere alle sammen i "sommeren" :vinke:

ÅÅåååhhhhh- så spennende!!! Gleder meg til å sjekke her i morgen for å se om du har testet positivt. Om den ikke slår ut, husk at jeg testet ikke positivt før tre dager etter IKM.

Tenker masse på deg og krysser fingre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåååhhhhh- så spennende!!! Gleder meg til å sjekke her i morgen for å se om du har testet positivt. Om den ikke slår ut, husk at jeg testet ikke positivt før tre dager etter IKM.

Tenker masse på deg og krysser fingre :klemmer:

Det var gode nyheter Aimee! det hadde jeg glemt/ikke helt fått med meg :fnise: Da sater vi på at jeg fremdeles følger etter deg da :ler: Håper du er i fin form!! Snart 8 uker jo!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Kjedelig med negativ test, men vi gir aldri opp håpet før tanta banker på. Så fortsetter med :popcorn: for deg jeg vennen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Kjedelig med negativ test, men vi gir aldri opp håpet før tanta banker på. Så fortsetter med :popcorn: for deg jeg vennen :)

Skjønn du er ! takk for det :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååå....? Skal du teste i dag eller venter du en dag til?

har testet i dag, og den var negativ :trist: :gråte: Men ingen tr enda.. men den kommer nok i løpet av dagen, trofast som den er.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
har testet i dag, og den var negativ :trist: :gråte: Men ingen tr enda.. men den kommer nok i løpet av dagen, trofast som den er.... :tristbla:

neeei! TR får ikke komme!!! vil at Pugsley skal få positiv test!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist motet før TR har kommet da, Puglsey :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeei! TR får ikke komme!!! vil at Pugsley skal få positiv test!!!

Så koselig med et nytt fjes innom!! Takk for det :klemmer:

Ikke mist motet før TR har kommet da, Puglsey :klemmer:

Du har helt rett :gjeiper: TR har ikke kommet enda... Satser på den holder seg laaaangt borte!! :klemmer:

Krysser fingrene for at TR ikke kommer!!!!!

enig! er det ikke du som er god på sånne forbannelser??Sleng isåfall en i min retning da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73
enig! er det ikke du som er god på sånne forbannelser??Sleng isåfall en i min retning da :fnise:

Kan godt sende deg noen lykkeønskninger og gud vet hva! Eh.. :klø: Hvordan gikk nå slikt igjen.... Hmm

Abradupersuperkadabra, svosj, svosj, la Pugsley kjenne sin mave vokse!

Hjelper det?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så uuuutrolig nysgjerrig!! Hvordan går det med deg?

Hei. Neklager sein oppdatering! hvordan kan jeg gjøre dette mot dere trofaste popcornspisere? Status er at ingen TR er kommer, og ingen tegn til den heller:lur: Tok en cb test kjøpt i utlandet i morges. Litt merkelig, men synes jeg kan ane en liiiten skygge der vi vil ha den. men vet ikke om dette er fordi meg og mannen har sett det vi vil se, eller at det faktisk er noe der... :filer:

Ellers er puppene fremdeles ømme og jeg er like kvalm innimellom, som nå.,... men det kan jo også være svært psykisk.... Har kjøpt nye tester, så tar kanskje en i morgen også... TR er uansett aldri forsinket hos meg, så dette er litt merkelig.... Er så redd for å få for mye håp her nå.. får nesten bare ta det som det kommer? :rødme:

:popcorn:
Keep up the good work :klemmer:

Gode klemmer til alle som er innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt sende deg noen lykkeønskninger og gud vet hva! Eh.. :klø: Hvordan gikk nå slikt igjen.... Hmm

Abradupersuperkadabra, svosj, svosj, la Pugsley kjenne sin mave vokse!

Hjelper det?

:jepp:

:ler: Jeg håper det hjelper. har hjulpet hittil hvertfall, keep it coming :lur: Takk for det!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fisk73
:ler: Jeg håper det hjelper. har hjulpet hittil hvertfall, keep it coming :lur: Takk for det!!! :klemmer:

Krysser fingrene enda mer!!

Simsalabim!!!!

La pugsley få :kgbaby:

Duuu, forresten, hvorfor nicket pugsley om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene enda mer!!

Simsalabim!!!!

La pugsley få :kgbaby:

Duuu, forresten, hvorfor nicket pugsley om jeg kan spørre?

Får ikke sove, tror jeg er oppspilt :gjeiper: Navnet er fra en barnebok jeg leste da jeg var liten. Tror det var navnet på en liten grisunge eller noe? :fnise:

Du må bare rope ut om jeg skal sende noen forbannelser din retning!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste update er igjen negativ test, men ingen TR. :sjenert::lur:

Hmm... Jeg begynner å få en god følelse på dette her jeg! Ømme pupper, kvalme og ingen tr er ko klassiske tegn! Jeg håper du har gode nyheter til jeg kommer hjem igjen på søndag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...