Gjest Fisk73 Skrevet 12. juni 2008 #321 Del Skrevet 12. juni 2008 Dumt med negativ test, MEN se bare på Aimee. Hun hadde negativ først! Så det er likevel håp Det satser vi på!! Har du søkt på mange jobber da? Lykke til hvertfall. Hva er du utdannet? har garantert lest det,men desverre glemt det.. ha en fin natt, og dag i morgen Tatt TO negative... Så... Søkt på noen få jobber, vil bruke litt tid på å finne noe jeg tror jeg vil ha en stund Utdannet... Tja... Litt markedsføring, økonomi, ledelse, IT, jus, interiør... En skikkelig potet! Krysser fingrene for at dere lykkes nå denne måneden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. juni 2008 #322 Del Skrevet 12. juni 2008 Tatt TO negative... Så... Søkt på noen få jobber, vil bruke litt tid på å finne noe jeg tror jeg vil ha en stund Utdannet... Tja... Litt markedsføring, økonomi, ledelse, IT, jus, interiør... En skikkelig potet! Krysser fingrene for at dere lykkes nå denne måneden!!! Det var jo virkelig en potet og det da. Mange år har du gått på skole da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #323 Del Skrevet 12. juni 2008 Så lenge til. Blir nesten like utålmodig som deg jeg. Håper virkelig dette blir måneden din. Må nok innom her i ferien ja Følge med på deg. Masse lykke til Nå er det bare syv dager igjen.. hadde regnet en dag feil!! Det er bra du følger med meg på tross av ferie!! Skjønn er du!! 9 dager? For en eeeeevighet! Nå håper jeg virkelig dette er siste måned med venting. Vi haver kanskje i samme terminklubb til og med, hvis det klaffer nå? Eller er det for sent? Uansett, krysser jeg fingrene for en bebis til deg Har du ferieplaner i år da, Pugsley? Hvor går evt ferden? Og blir den lang? Om det klaffer denne perioden blir det begynnelsen av mars på meg så da er det vel ikke samme klubb. men det er jo et herlig luksusproblem! uansett er jeg såpass frekk at om jeg vil, kommer jeg til å henge meg på dere i februar men igjen luksusproblemer... Dårlig med ferie i år.. skal ikke ha før til høsten. vet ikke hvor vi skal, kanskje til syden? pleier det, ellers blir det nok en romaktisk storbytur i vinter også. Du skal til Frankrike? Nærmer seg ferie for deg og Tussi!? Deilig!! Snart helg nå!!! ha det fint så lenge Tatt TO negative... Så... Søkt på noen få jobber, vil bruke litt tid på å finne noe jeg tror jeg vil ha en stund Utdannet... Tja... Litt markedsføring, økonomi, ledelse, IT, jus, interiør... En skikkelig potet! Krysser fingrene for at dere lykkes nå denne måneden!!! Du har jammen litt av en utdannelse da! jeg er imponert!! blir spennede å høre hvor du ender opp da!! har du søkt på drømmejobben tror du?? man vet aldri likevel, uansett hvor mange man tester negativt.. Har en venninne som testet negativt, og som fikk vite hos legen da hun var 4 mnd på vei... så.. Krysser fremdeles fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 13. juni 2008 #324 Del Skrevet 13. juni 2008 Du har jammen litt av en utdannelse da! jeg er imponert!! blir spennede å høre hvor du ender opp da!! har du søkt på drømmejobben tror du?? man vet aldri likevel, uansett hvor mange man tester negativt.. Har en venninne som testet negativt, og som fikk vite hos legen da hun var 4 mnd på vei... så.. Krysser fremdeles fingrene Ikke så imponerende som det høres ut, har bare en bachelor Så jeg anses nok mer som ustabil enn spennende Får se om det er noen som tør å satse på meg da, men har ikke søkt på drømmejobben. Derfor så får jeg gjøre den jobben jeg eventuelt får til drømmejobben Jeg kan ikke ha noen forhåpninger, da blir fallet så innmari stort... Vi har prøvd så lenge, så jeg går ut fra at det bare er TR som er innmari kranglete av seg Hvor går romantiske storbyturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. juni 2008 #325 Del Skrevet 13. juni 2008 Om det klaffer denne perioden blir det begynnelsen av mars på meg så da er det vel ikke samme klubb. men det er jo et herlig luksusproblem! uansett er jeg såpass frekk at om jeg vil, kommer jeg til å henge meg på dere i februar men igjen luksusproblemer... Dårlig med ferie i år.. skal ikke ha før til høsten. vet ikke hvor vi skal, kanskje til syden? pleier det, ellers blir det nok en romaktisk storbytur i vinter også. Du skal til Frankrike? Nærmer seg ferie for deg og Tussi!? Deilig!! Snart helg nå!!! ha det fint så lenge Bare 7 dager igjen? Jammen det går fort, skal du se! Nå er det jo helg, også får du legge noen planer i løpet av uka, så tiden går enda fortere! Har du sett Sex & Singelliv-filmen forresten? Den skal jeg se i løpet av neste uke. Gleder meg! Februar, mars, nei det spiller egentlig ingem rolle hvilken klubb man havner i. Så lenge det kommer en baby er vi fornøyde! Det er deilig med ferie på høsten, da! Sommeren (bortsett fra i fjor) er jo så herlige her i Norge. Vi reiser til Frankrike i juli, gleder meg enormt! Vi skal ha to dager i Paris, så kanskje jeg kommer hjem og anbefaler deg den storbyen. Ellers er jeg stor fan av New York, dit MÅ du hvis du ikke har vært der før. Og Barcelona er flott. God helg Pugsley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #326 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke så imponerende som det høres ut, har bare en bachelor Så jeg anses nok mer som ustabil enn spennende Får se om det er noen som tør å satse på meg da, men har ikke søkt på drømmejobben. Derfor så får jeg gjøre den jobben jeg eventuelt får til drømmejobben Jeg kan ikke ha noen forhåpninger, da blir fallet så innmari stort... Vi har prøvd så lenge, så jeg går ut fra at det bare er TR som er innmari kranglete av seg Hvor går romantiske storbyturer? Nå har du jo nesten noe som høres ut som drømmejobben!!!?? om du takker ja da.. Forstår deg at du ikke vil få forhåpninger.. men jeg vil så gjerne på dine vegne... :love: Storbyferier av det romantiske slaget går til Roma, Paris, Firenze, osv... DEILIG!!er dere flink til å reise?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 15. juni 2008 Bare 7 dager igjen? Jammen det går fort, skal du se! Nå er det jo helg, også får du legge noen planer i løpet av uka, så tiden går enda fortere! Har du sett Sex & Singelliv-filmen forresten? Den skal jeg se i løpet av neste uke. Gleder meg! Februar, mars, nei det spiller egentlig ingem rolle hvilken klubb man havner i. Så lenge det kommer en baby er vi fornøyde! Det er deilig med ferie på høsten, da! Sommeren (bortsett fra i fjor) er jo så herlige her i Norge. Vi reiser til Frankrike i juli, gleder meg enormt! Vi skal ha to dager i Paris, så kanskje jeg kommer hjem og anbefaler deg den storbyen. Ellers er jeg stor fan av New York, dit MÅ du hvis du ikke har vært der før. Og Barcelona er flott. God helg Pugsley! Jeg telte nok litt feil IKM er om 8 dager nå.... jaja, dette går fint Så satser vi på å få reultatet vi ønsker... Nå for tiden blir alle rundt meg gravide, 5 stk den siste tiden... så nå er det vel snart min tur Så deilig ferie du kommer til å få!!!! varmt og fint!! paris er fantastisk! Har ikke vært i NY, men har veldig lyst!!! Har du vært der?? barcelona har jeg vært, det var en flott og romantisk by!! :rødme: Deilig å komme seg vekk litt. Skal dere reise sammen med noen i sommer?? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. juni 2008 #328 Del Skrevet 15. juni 2008 Storbyferier av det romantiske slaget går til Roma, Paris, Firenze, osv... DEILIG!!er dere flink til å reise?? Tja, flink og flink... Mannen reiser mye i jobb, men vi har dratt litt da. I fjor var vi i Firenze og Madrid, i år har vi vært i London. Jeg ønsker å reise mer, så regne med det blir lettere nå når man får mer penger mellom hendene Paris har jeg aldri vært i, vet ikke, det er ikke den byen som frister mest for min del.... Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #329 Del Skrevet 16. juni 2008 Tja, flink og flink... Mannen reiser mye i jobb, men vi har dratt litt da. I fjor var vi i Firenze og Madrid, i år har vi vært i London. Jeg ønsker å reise mer, så regne med det blir lettere nå når man får mer penger mellom hendene Paris har jeg aldri vært i, vet ikke, det er ikke den byen som frister mest for min del.... Hatt en fin helg? Det er uansett fantastisk å sette seg på flyet og komme seg vekk. Tror jeg skal bestille en kjærlighetsferie for meg og mannen snart.... Kanskje til høsten en tur!? :gjeiper: kan du anbefale Madrid?? Håper ellers det går bedre med deg i dag... Kjedelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 17. juni 2008 #330 Del Skrevet 17. juni 2008 Det er uansett fantastisk å sette seg på flyet og komme seg vekk. Tror jeg skal bestille en kjærlighetsferie for meg og mannen snart.... Kanskje til høsten en tur!? :gjeiper: kan du anbefale Madrid?? Håper ellers det går bedre med deg i dag... Kjedelig!! Vi var i Madrid i mars, og hadde en super tur! Madrid er visstnok litt ubehagelig om sommeren? Kommer an på hva man har lyst til å oppleve, men vi gikk litt rundt om i byen, spiste god mat og bare så på folk vi Klart, deilig å komme seg bort fra rutinene. Regner med vi drar en tur snart vi også. Fikk tur til Barcelona i julegave, skulle egentlig dra i april, men måtte skyve litt på det. Får se når vi får tid. Selv er jeg svak for Europa jeg, alltid følt dragning mot Storbritannia, Spania og Italia, enda godt at mannen også liker å dra for å se på hus, hager og bare snuse på fremmede atmosfærer. Jeg shopper sjelden og orker ikke laaaaaaaaange køer for å se på noen turistattraksjon, rar sånn jeg... Håper dagen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #331 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Vi var i Madrid i mars, og hadde en super tur! Madrid er visstnok litt ubehagelig om sommeren? Kommer an på hva man har lyst til å oppleve, men vi gikk litt rundt om i byen, spiste god mat og bare så på folk vi Klart, deilig å komme seg bort fra rutinene. Regner med vi drar en tur snart vi også. Fikk tur til Barcelona i julegave, skulle egentlig dra i april, men måtte skyve litt på det. Får se når vi får tid. Selv er jeg svak for Europa jeg, alltid følt dragning mot Storbritannia, Spania og Italia, enda godt at mannen også liker å dra for å se på hus, hager og bare snuse på fremmede atmosfærer. Jeg shopper sjelden og orker ikke laaaaaaaaange køer for å se på noen turistattraksjon, rar sånn jeg... Håper dagen din er fin! Du er ikke rar fordi du synes det er kjipt med lange køer. Det holder jeg med deg i! Det er deilig å ikke vite så mye om stedet man skal reise til også, så kan man utforske det på egen hånd også! Tenker mannen er fornøyd med at du ikke er så overglad i shopping... Jeg elsker det, så mannen har heldigvis bare blitt vant med det... Håper du også har en fin dag. Min dag har vært aldeles suveren!!!! Til Aimee; Jeg har sett Sex and the city filmen, Helt fantastisk film!!! Den likte jeg godt!! har du sett den også nå??? Åååå romantisk Endret 17. juni 2008 av Pugsley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 18. juni 2008 #332 Del Skrevet 18. juni 2008 Til Aimee; Jeg har sett Sex and the city filmen, Helt fantastisk film!!! Den likte jeg godt!! har du sett den også nå??? Åååå romantisk Jeg skal se den i morgen! Jeg gleder meg som en liten unge! Det blir så bra. Jeg eeeelsker serien og har sett den flaut mange ganger. Jeg var i utgangspunktet skeptisk til at de skulle lage en film ut av det, jeg var så fornøyd med avslutningen i serien. Men alle sier jo at filmen er fantastisk, så da er det bare å finne fram popcorn og kleenex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2008 #333 Del Skrevet 18. juni 2008 Du er ikke rar fordi du synes det er kjipt med lange køer. Det holder jeg med deg i! Det er deilig å ikke vite så mye om stedet man skal reise til også, så kan man utforske det på egen hånd også! Tenker mannen er fornøyd med at du ikke er så overglad i shopping... Jeg elsker det, så mannen har heldigvis bare blitt vant med det... Håper du også har en fin dag. Min dag har vært aldeles suveren!!!! Jeg er slik som sjekker ALT om plassen jeg skal til før jeg drar.... Lager lister og krysser ut hva jeg ønsker å se, og slike ting. Koser meg med det, og rekker sjelden over en brøkdel av hva jeg ønsker å få til når jeg drar... Sist vi var i London hadde jeg DEN listen, men det endte med at vi ikke gjorde noenting... Eller, jo, MANNEN shoppet! Når jeg tenker meg om, så er det han som har kommet hjem med klær og sko hver gang vi har vært og reist, jeg kommer som regel hjem med bare inntrykk og tom koffert... Men Madrid, jeg vil veldig gjerne tilbake dit.. Jeg er veldig glad i Spania, og nå kan jeg jo litt spansk også, så jeg skulle gjerne vært der noen måneder og lært meg spansk enda bedre! Bare spørs om jeg får mannen med på det..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #334 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er slik som sjekker ALT om plassen jeg skal til før jeg drar.... Lager lister og krysser ut hva jeg ønsker å se, og slike ting. Koser meg med det, og rekker sjelden over en brøkdel av hva jeg ønsker å få til når jeg drar... Sist vi var i London hadde jeg DEN listen, men det endte med at vi ikke gjorde noenting... Eller, jo, MANNEN shoppet! Når jeg tenker meg om, så er det han som har kommet hjem med klær og sko hver gang vi har vært og reist, jeg kommer som regel hjem med bare inntrykk og tom koffert... Men Madrid, jeg vil veldig gjerne tilbake dit.. Jeg er veldig glad i Spania, og nå kan jeg jo litt spansk også, så jeg skulle gjerne vært der noen måneder og lært meg spansk enda bedre! Bare spørs om jeg får mannen med på det..... :klø: Så flink du er til å klargjøre deg for reisen!!! :gjeiper: jeg er litt dårlig på sånne ting, og tar det litt mer på sjarmen (les sparket) tror mannen min kunne tenkt seg å blitt sammen med deg pga shoppingen.. han blir rimelig oppgitt innimellom av meg... Kanskje vi skal prøve ut Madrid en gang!! Leser i boken sin hvor flink og effektiv du er for tiden! i must say!! jeg sliter litt med husarbeidsmotivasjonen for tiden.. :kaffe: KOmmer du forresten til å ta jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 20. juni 2008 #335 Del Skrevet 20. juni 2008 Så flink du er til å klargjøre deg for reisen!!! :gjeiper: jeg er litt dårlig på sånne ting, og tar det litt mer på sjarmen (les sparket) tror mannen min kunne tenkt seg å blitt sammen med deg pga shoppingen.. han blir rimelig oppgitt innimellom av meg... Kanskje vi skal prøve ut Madrid en gang!! Leser i boken sin hvor flink og effektiv du er for tiden! i must say!! jeg sliter litt med husarbeidsmotivasjonen for tiden.. :kaffe: KOmmer du forresten til å ta jobben? Greit å ikke planlegge også, men det får andre ta seg av. Jeg planlegger bare masse, og så blir det ikke av noenting av det... I dag har jeg motbevist min motvilje av shopping.... To skjorter/topper, sko OG en sånn jakke til å ha over kjolen er innkjøpt... Og litt for mye penger er brukt... Jobben skal opp i styret 5.juli, får jeg klarsignal da, så regner jeg med jeg tar jobben ja Ha en suuuuper helg pugsley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #336 Del Skrevet 21. juni 2008 Greit å ikke planlegge også, men det får andre ta seg av. Jeg planlegger bare masse, og så blir det ikke av noenting av det... I dag har jeg motbevist min motvilje av shopping.... To skjorter/topper, sko OG en sånn jakke til å ha over kjolen er innkjøpt... Og litt for mye penger er brukt... Jobben skal opp i styret 5.juli, får jeg klarsignal da, så regner jeg med jeg tar jobben ja Ha en suuuuper helg pugsley! Imponerende shopping av deg! jeg tar av meg hatten :bukke: Var det ikke en herlig opplevelse? Blir spennende å høre om jobben din!! Sater på at du får den da!!!! Regner med du er like effektiv i dag som vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå nærmer deg seg IKM med stormskritt. er veldi spent denne gangen.. har vært skikkelig kvalm i en ukes tid nå.. Null matlyst og all spising har vært en kamp. Satser på at det er et godt tegn, men er også redd for å bli skuffet nok en gang men so far so good Nå skal jeg på jobb!! kos dere alle sammen i "sommeren" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. juni 2008 #338 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå nærmer deg seg IKM med stormskritt. er veldi spent denne gangen.. har vært skikkelig kvalm i en ukes tid nå.. Null matlyst og all spising har vært en kamp. Satser på at det er et godt tegn, men er også redd for å bli skuffet nok en gang men so far so good Nå skal jeg på jobb!! kos dere alle sammen i "sommeren" Så utrolig gøy hvis du følger så tett Aimee, det hadde du virkelig fortjent. Skal krysse fingrene. Venter du til mandag uten og teste eller er du utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #339 Del Skrevet 21. juni 2008 Så utrolig gøy hvis du følger så tett Aimee, det hadde du virkelig fortjent. Skal krysse fingrene. Venter du til mandag uten og teste eller er du utålmodig hadde ikke vært så dumt det nei. så kommer jo du rett etter meg igjen, for det er jo bestemt!!! :gjeiper: Tror nok jeg tester i morgen... Dagen før er vel ikke for dumt? lei av å vente nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. juni 2008 #340 Del Skrevet 21. juni 2008 hadde ikke vært så dumt det nei. så kommer jo du rett etter meg igjen, for det er jo bestemt!!! :gjeiper: Tror nok jeg tester i morgen... Dagen før er vel ikke for dumt? lei av å vente nå Trodde da virkelig du hadde mer tålmodighet enn det Men med de symptomene dine så hadde nok jeg testa i dag Oppdater tidlig i morra da, så jeg får med meg før vi eventuelt reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå