Ilja** Skrevet 27. mai 2008 #301 Del Skrevet 27. mai 2008 Tror vi blir nødt til å finne frem popcornet her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 27. mai 2008 #302 Del Skrevet 27. mai 2008 Åkei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 27. mai 2008 #303 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg vil å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei alle sammen. Så kjekt at dere følger med meg Har desverre ikke så gode nyheter som jeg hadde håpet... En negativ test i går morges, men ingen tr enda.. meg og aimee holder sammen enda ser det ut som får nesten bare vente.. regner ikke med jeg er heldig denne gangen heller desverre. Håper alle har det finT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. mai 2008 #305 Del Skrevet 28. mai 2008 Skulle ikke vært mulig og følge hverandre så likt som deg og Aimee. Håper virkelig tanta holder seg borte og at dere får en positiv test i løpet av uka. Håper du får en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 29. mai 2008 #306 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei alle sammen. Så kjekt at dere følger med meg Har desverre ikke så gode nyheter som jeg hadde håpet... En negativ test i går morges, men ingen tr enda.. meg og aimee holder sammen enda ser det ut som får nesten bare vente.. regner ikke med jeg er heldig denne gangen heller desverre. Håper alle har det finT!! Skulle ikke vært mulig og følge hverandre så likt som deg og Aimee. Håper virkelig tanta holder seg borte og at dere får en positiv test i løpet av uka. Håper du får en fortsatt fin dag Ja, det er helt utrolig hvor likt vi har hatt det Pusley! Vu får håpe at dette er måneden vår, og at vår kjære Tussi følger rett etter oss Når skal vi ta ny test da? Jeg har med vilje ikke kjøpt noen, for da bruker jeg dem opp med en gang. Men hvis tr ikke er her i morgen, får jeg kjøpe en å ta med til hytta for testing på lørdag tenker jeg. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, det er helt utrolig hvor likt vi har hatt det Pusley! Vu får håpe at dette er måneden vår, og at vår kjære Tussi følger rett etter oss Når skal vi ta ny test da? Jeg har med vilje ikke kjøpt noen, for da bruker jeg dem opp med en gang. Men hvis tr ikke er her i morgen, får jeg kjøpe en å ta med til hytta for testing på lørdag tenker jeg. Hva tror du? Jeg må nok desverre si at her skilles våre veier Aimee :gråte: tr kom til meg i går kveld, så jeg må prøve igjen... begynner å bli relativt drittlei hele greien nå, men det bedrer seg vel om en dag eller to da holder vi en knapp på deg fremover!!! Er jo kjempespennende!! Så skal Tussi følge etter neste uke!! Done deal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. mai 2008 #308 Del Skrevet 29. mai 2008 Alt blir HELT sikkert bedre fremover!! NOEN må jo få i april også! Men ja, jeg vet hvor kjedelig det er når TR kommer på besøk i tide og utide! Tror man bare må holde hodet oppe og fokusere på andre ting...? En god til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 29. mai 2008 #309 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg må nok desverre si at her skilles våre veier Aimee :gråte: tr kom til meg i går kveld, så jeg må prøve igjen... begynner å bli relativt drittlei hele greien nå, men det bedrer seg vel om en dag eller to da holder vi en knapp på deg fremover!!! Er jo kjempespennende!! Så skal Tussi følge etter neste uke!! Done deal!!! Nei, æsj - så kjedelig! Jeg skal begynne å tempe så fort som mulig, dersom tr dukker opp nå. Jeg begynner å bli lei jeg oså, selv om det høres grusomt ut i forhold til de som har prøvd i lang-lang tid. Kanskje du også skulle vurdere det? Kostet ikke mer enn 89 for tempen og skjema ligger på nett. Veldig spennende for både Tussi og meg, jeg håper selvføgelig på klaff. Så kommer du med positiv test i juni, tenker jeg. Må huske på at kroppene våre skal komme heeelt i gjenge før den kan bli gravid igjen, det er det jeg trøster meg med... Håper du får en fin dag for det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. mai 2008 #310 Del Skrevet 29. mai 2008 Håper det går bra med deg Pugsley. Vi har heldigvis ny mulighet hver måned, og du er i hvert fall sånn noenlunde stabil da Håper du får en fin helg og koser deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 29. mai 2008 #311 Del Skrevet 29. mai 2008 Dumme dumme tanta! Det finnes virkelig ikke frekkere skapning. Enn å trenge seg på på den måten, uvelkommen som hun er Da satser vi på at juni er måneden vi tester positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 30. mai 2008 #312 Del Skrevet 30. mai 2008 Æsj og uff, så kjedelig! Nå hadde du virkelig fortjent at det gikk bra, altså!!! Satser max på at den sitter neste gang, du får være flink å stå på! Håper du greier å riste skuffelsen litt av og nyte finværet og ha en nyyydelig helg, det fortjener du! Heier videre på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #313 Del Skrevet 1. juni 2008 Alt blir HELT sikkert bedre fremover!! NOEN må jo få i april også! Men ja, jeg vet hvor kjedelig det er når TR kommer på besøk i tide og utide! Tror man bare må holde hodet oppe og fokusere på andre ting...? En go til deg! Da er vi enige om det!! Satser på at du også slenger deg på!!! Nei, æsj - så kjedelig! Jeg skal begynne å tempe så fort som mulig, dersom tr dukker opp nå. Jeg begynner å bli lei jeg oså, selv om det høres grusomt ut i forhold til de som har prøvd i lang-lang tid. Kanskje du også skulle vurdere det? Kostet ikke mer enn 89 for tempen og skjema ligger på nett. Veldig spennende for både Tussi og meg, jeg håper selvføgelig på klaff. Så kommer du med positiv test i juni, tenker jeg. Må huske på at kroppene våre skal komme heeelt i gjenge før den kan bli gravid igjen, det er det jeg trøster meg med... Håper du får en fin dag for det da Kan bare si gratulerer så utrolig masse igjen!!!!!! Veldig glad på dine vegne! Dette fortjente du!! Tror jeg prøver litt til før jeg beg med temping, virker litt innviklet? Nå heier vi på Tussi Håper det går bra med deg Pugsley. Vi har heldigvis ny mulighet hver måned, og du er i hvert fall sånn noenlunde stabil da Håper du får en fin helg og koser deg masse. Det går veldig fint faktisk!! Blir alltid litt lei den dagen jeg får negativt svar, men det kommer seg heldigvis fort igjen, Begynner å bli vant til det! Skal uansett ikke klage, er jo mange som har ventet mye lenger enn meg. Nå er det ikke lenge til du får svaret!! Har du noen feeling? Dumme dumme tanta! Det finnes virkelig ikke frekkere skapning. Enn å trenge seg på på den måten, uvelkommen som hun er Da satser vi på at juni er måneden vi tester positivt! Kunne ikke sagt det bedre selv tullete opplegg. Krysser fingrene for at juni er vinneren for oss!! Æsj og uff, så kjedelig! Nå hadde du virkelig fortjent at det gikk bra, altså!!! Satser max på at den sitter neste gang, du får være flink å stå på! Håper du greier å riste skuffelsen litt av og nyte finværet og ha en nyyydelig helg, det fortjener du! Heier videre på deg! Jeg skal gjøre mitt for at det skal klaffe. Så får vi se hva som skjer. Hvordan går det med deg??? Håper formen er fin. Helgen min har vært herlig. Sol og sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 1. juni 2008 #314 Del Skrevet 1. juni 2008 Da er vi enige om det!! Satser på at du også slenger deg på!!! Ingen problem, jeg er med!!! Hjelpe meg, er klokka ti over ti allerede? Jeg er jo nettopp kommet hjem... Sitter her og prøver å formulere meg jeg, men jeg tror jammen meg ta jeg har sluppet opp for ord... :gråte: Godt du har hatt en flott søndag med Her er det seng tror jeg... Og mat... Er suuuuuulten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 4. juni 2008 Ingen problem, jeg er med!!! Hjelpe meg, er klokka ti over ti allerede? Jeg er jo nettopp kommet hjem... Sitter her og prøver å formulere meg jeg, men jeg tror jammen meg ta jeg har sluppet opp for ord... :gråte: Godt du har hatt en flott søndag med Her er det seng tror jeg... Og mat... Er suuuuuulten!! Da sier vi det sånn!! Kanskje du allerede er gravid? grattis med feridg utdannelse!!! godt jobbet! fantastisk følelse? Håper du har hatt en fin dag i solen med vovsen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 5. juni 2008 #316 Del Skrevet 5. juni 2008 Da sier vi det sånn!! Kanskje du allerede er gravid? grattis med feridg utdannelse!!! godt jobbet! fantastisk følelse? Håper du har hatt en fin dag i solen med vovsen din!! Næh, negativ test her, men fortsatt ingen ufordragelige tanter på besøk da, regner med hun kommer snart.. Så nå er det opp til dere å lykkes i juni, jeg må stå over neste periode :gråte: Ferdig utdannelse er en helt grei følelse! Nå krysser jeg bare fingrene for at jeg får en jobb også Nyter dagene her i skog og mark i strålende vær! Hunden klager litt da, men vann gjør susen.. Ha en super dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 5. juni 2008 Næh, negativ test her, men fortsatt ingen ufordragelige tanter på besøk da, regner med hun kommer snart.. Så nå er det opp til dere å lykkes i juni, jeg må stå over neste periode :gråte: Ferdig utdannelse er en helt grei følelse! Nå krysser jeg bare fingrene for at jeg får en jobb også Nyter dagene her i skog og mark i strålende vær! Hunden klager litt da, men vann gjør susen.. Ha en super dag!!! Dumt med negativ test, MEN se bare på Aimee. Hun hadde negativ først! Så det er likevel håp Det satser vi på!! Har du søkt på mange jobber da? Lykke til hvertfall. Hva er du utdannet? har garantert lest det,men desverre glemt det.. ha en fin natt, og dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 11. juni 2008 dårlig med action her inne for tiden.. er ikke så mye innom her lenger... da skriver jeg helst hos andre 9 dager igjen til IKM nå.... utolmodig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. juni 2008 #319 Del Skrevet 12. juni 2008 dårlig med action her inne for tiden.. er ikke så mye innom her lenger... da skriver jeg helst hos andre 9 dager igjen til IKM nå.... utolmodig..... Så lenge til. Blir nesten like utålmodig som deg jeg. Håper virkelig dette blir måneden din. Må nok innom her i ferien ja Følge med på deg. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 12. juni 2008 #320 Del Skrevet 12. juni 2008 9 dager? For en eeeeevighet! Nå håper jeg virkelig dette er siste måned med venting. Vi haver kanskje i samme terminklubb til og med, hvis det klaffer nå? Eller er det for sent? Uansett, krysser jeg fingrene for en bebis til deg Har du ferieplaner i år da, Pugsley? Hvor går evt ferden? Og blir den lang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå