smilefjes Skrevet 12. mars 2008 #181 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er lov å håpe, er det ikke? Håper du har det fint, Pugsley. Har ikke fått vært her inne så mye i det siste selv, men er spent på hvordan det går med dere jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. mars 2008 #182 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, hvordan går det med deg Pugsley? Har du fått KG-overdose, siden jeg ikke ser deg her så ofte lenger? Hvordan har kroppen din det etter SAen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #183 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei girls!!!! KG-overdose Ja det ble nesten sånn! Neida, har vært opptatt på jobben denne uken (også) så har ikke fått titte så mye innom. har endelig fått TR!!!!! HURRA!!! må si jeg ble glad når den enedelig kom! Så er jeg forhåpentligvis inne i syklusen igjen!! Så frå vi satse på en desemberbaby heller!! Kroppen er i fin form!! og det begynner å bli mye bedre psykisk også! Snart friskmeldt!! :juhu: Hvordan er det med dere andre jenter?? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. mars 2008 #184 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei girls!!!! KG-overdose Ja det ble nesten sånn! Neida, har vært opptatt på jobben denne uken (også) så har ikke fått titte så mye innom. har endelig fått TR!!!!! HURRA!!! må si jeg ble glad når den enedelig kom! Så er jeg forhåpentligvis inne i syklusen igjen!! Så frå vi satse på en desemberbaby heller!! Kroppen er i fin form!! og det begynner å bli mye bedre psykisk også! Snart friskmeldt!! :juhu: Hvordan er det med dere andre jenter?? klem Hurra for mensen Jeg er med på desemberbaby, bare jeg blir ferdig med mensen selv. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. mars 2008 #185 Del Skrevet 14. mars 2008 Da er du klar for prøving igjen. Herlig! :-D Nå skal det gå bra, vet du. God helg og god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 15. mars 2008 #186 Del Skrevet 15. mars 2008 Klar for desemberbaby du og ja God helg og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 16. mars 2008 #187 Del Skrevet 16. mars 2008 har endelig fått TR!!!!! HURRA!!! må si jeg ble glad når den enedelig kom! Så er jeg forhåpentligvis inne i syklusen igjen!! Så frå vi satse på en desemberbaby heller!! Så bra! Tenk at vi skulle bli så glad for å få mensen Det må være første gang for meg også. Nå er jo jeg så heldig at jeg faktisk er ferdig med den allerede, så jeg venter spent på EL. Vi får håpe at begge to kommer raskt inn i syklus igjen. Håper den ikke har forandret seg! Jeg regner 28 dager fremdeles, jeg. Nå heier vi alle sammen på desemberbabyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 18. mars 2008 hei alle sammen!! Desemberbaby er ikke dumt, så da bestiller vi det!!! Håper han der oppe får det med seg Håper alle får en fin påske!!! kos dere masse dere som skal reise vekk!! for min del blir det bypåske med jobb!! men det blir nok koselig det også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #189 Del Skrevet 19. mars 2008 Godt å være i gang igjen, da bestiller vi desember-baby til deg. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mars 2008 #190 Del Skrevet 25. mars 2008 Heihei! Hvordan står det til med deg da? Lenge siden jeg har sett deg innpå her. Hvordan ligger du an i syklusen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #191 Del Skrevet 25. mars 2008 Heihei! Hvordan står det til med deg da? Lenge siden jeg har sett deg innpå her. Hvordan ligger du an i syklusen da? Hei!! jeg har jobbet så mye i det siste, så har ikke vært så mye innpå her Men har fulgt litt med på dere andre da!!!! Her går det fint. Kan teste om to uker ca! gleder meg til det!! men vil ikke håpe for mye!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mars 2008 #192 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei!! jeg har jobbet så mye i det siste, så har ikke vært så mye innpå her Men har fulgt litt med på dere andre da!!!! Her går det fint. Kan teste om to uker ca! gleder meg til det!! men vil ikke håpe for mye!!! :rødme: Det skjønner jeg. Da blir vi ca samtidig da, du og Aimee først også meg litt etter. Satse på positivt hos alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. mars 2008 #193 Del Skrevet 25. mars 2008 Enig med Tussi! Må være positiv test på dere alle tre! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. mars 2008 #194 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja - det må vi få til! Hvordan går det med deg ellers da Pugsley? Jobber du mye for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja vi får holde sammen vi tre!!!! En for alle, alle for en Tenk så fantastisk om vi hadde klart det denne mnd!! har hvertfall gjort vårt for å få det til her er det mye jobb for tiden, men det liker jeg! Trives godt på jobben!! men skal bli godt med helg snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #196 Del Skrevet 27. mars 2008 hvordan ligger du an i løypa nå? Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 27. mars 2008 hvordan ligger du an i løypa nå? Når er IKM? IKM er ca 7/8 april, så jeg får pent vente en laaaang stund til!! håper tiden kan forte seg!Hvordan er det med deg?? Blir sikkert kjempekjekt å hilse på den lille!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 28. mars 2008 #198 Del Skrevet 28. mars 2008 IKM er ca 7/8 april, så jeg får pent vente en laaaang stund til!! håper tiden kan forte seg!Hvordan er det med deg?? Blir sikkert kjempekjekt å hilse på den lille!!!! Litt tidlig for enda, men om en ukes tid så begynner det jo å nærme seg! (skulle ønske man kunne få vite om man var gravid med engang! Vente i to uker er jo rene torturen!) Håper du får en flott helg i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #199 Del Skrevet 28. mars 2008 IKM er ca 7/8 april, så jeg får pent vente en laaaang stund til!! håper tiden kan forte seg!Hvordan er det med deg?? Blir sikkert kjempekjekt å hilse på den lille!!!! fem dager til termin... Vil ha baby NÅ, samtidig som jeg angrer på hele greia Håper tida fram til både baby for meg og IKM for deg går fort! Og at det er en liten spire på plass hos deg. Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #200 Del Skrevet 29. mars 2008 Litt tidlig for enda, men om en ukes tid så begynner det jo å nærme seg! (skulle ønske man kunne få vite om man var gravid med engang! Vente i to uker er jo rene torturen!) Håper du får en flott helg i hvertfall! Litt tidlig enda ja, men du spiser jo for to nå, så sett igang med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå