Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for alle koselige hilsener!!!! Er ikke noe kjekt dette her, men er over det verste nå.. Tenker positivt og gleder oss over å kunne prøve igjen. mange som ikke kan bli gravid i det hele tatt, og det kan vi :jepp:

Håper ikke det er andre av dere som opplever dette her.. Får være nok med meg og Aimee.... Får holde hodet høyt og fortsette ned friskt mot!!

ha en glimrende dag alle sammen og ta vare på magene deres!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle koselige hilsener!!!! Er ikke noe kjekt dette her, men er over det verste nå.. Tenker positivt og gleder oss over å kunne prøve igjen. mange som ikke kan bli gravid i det hele tatt, og det kan vi :jepp:

Håper ikke det er andre av dere som opplever dette her.. Får være nok med meg og Aimee.... Får holde hodet høyt og fortsette ned friskt mot!!

ha en glimrende dag alle sammen og ta vare på magene deres!! :)

Det er riktig innstilling :klemmer: Er så godt å se hvor positive alle klarer å være her, bare håpe dere er det i virkeligheten også. Vet selv jeg kan høres mer positiv ut her, enn jeg er noen ganger.

Men vi krysser fingrene for oss alle sammen, så går nok alt i orden snart. Synd man må oppleve noe sånt, men fordelen er jo at man vet at man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei! Så utrolig trist å lese om! Føler veldig med deg selv om jeg ikke vet hva du går igjennom nå! Håper virkelig at dere får det til igjen i neste PP og at spiren henger seg fast til uke 40! Både du å aimee da...nå begynte jeg faktisk å gråte litt! SÅ URETTFERDIG!

Var ikke du nettopp hos legen hvor alt så 95% bra ut? Skjønner dersom du ikke vil svare altså!

sender mange :klem::klem::klem::klem:!! Krysser fingrene for at du får mensen igjen med en gang og at det kaffer umiddelbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som er så positiv rett etter noe sånt. Beundringsverdig :)

Håper dere får det til like kjapt igjen! Nå vet dere at dere kan :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei! Så utrolig trist å lese om! Føler veldig med deg selv om jeg ikke vet hva du går igjennom nå! Håper virkelig at dere får det til igjen i neste PP og at spiren henger seg fast til uke 40! Både du å aimee da...nå begynte jeg faktisk å gråte litt! SÅ URETTFERDIG!

Var ikke du nettopp hos legen hvor alt så 95% bra ut? Skjønner dersom du ikke vil svare altså!

sender mange :klem::klem::klem::klem:!! Krysser fingrene for at du får mensen igjen med en gang og at det kaffer umiddelbart!

Hei! Her er jeg igjen.. Har vært noen tunge dager, men livet må nok gå videre.. Og vi har muligheten til å prøve igjen!! har hørt at man kan bli fortere gravid igjen etter en SA!!? noen som har erfart dette? Satser på at det er riktig, ikke sant Aimee?? :lur: Er nok desverre som Tussi sier, det er lettere å være positiv her inne enn det er i virkeligheten, men så er det jo bare kjempekjekt å komme inn her og lese trøstende hilsner fra dere. tusen takk alle sammen!!!! Nå forkuserer vi på det positive!! har jo fremdeles den fantastiske mannen min!! og vi hadde det jo helt glimrende før vi ble gravid, så hvorfor ikke fortsette slik.. :rødme: Så krysser vi fingrene for at vi snarere enn snart blir gravide igjen.. og daaa abør bare den lille holde seg fast, ellers blir det bråk :nei:

ha en fabelaktig helg jenter!!! ta vare på dere selv!!! KLEM :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var trist lesing, Pugsley! Men jeg er imponert over at du tar dette så bra :) Dere vet jo at dere kan få det til, så nå håper jeg at dere får klaff på nytt med en gang. Neste gang klorer nok spiren seg fast. Håper du, tross dette triste, har hatt en fin helg. Tenker masse på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at man kan bli fortere gravid igjen etter en SA!!? noen som har erfart dette? Satser på at det er riktig, ikke sant Aimee?? :lur:

Apropos det.. Har du snakket med legen din om når du kan forvente TR igjen? Han sa 4 uker til meg. Men først må jeg slutte å blø. Hvordan står det til med kroppen din i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det.. Har du snakket med legen din om når du kan forvente TR igjen? Han sa 4 uker til meg. Men først må jeg slutte å blø. Hvordan står det til med kroppen din i disse dager?

hallo :)

Jeg skal forhåpentligvis til gynekolog i morgen. Satser på at hun får skvist meg inn... Blør litt enda, men det er veldig lite.. Tror ikke jeg kommer til å gidde å vente til jeg får TR igjen med prøvingen? Er egentlig lei meg enda, så vil liksom bare bli gravid igjen fortest mulig :lur: Hvordan går det med deg da?? Du har hatt masse smerter har jeg skjønt? jeg har ikke hatt noen smerter.. Synes det er merkelig.. Har jo aldri fått det bekreftet at jeg har hatt en SA men vet det jo med 99,9999%, men likevl tar jeg meg i å håpe.. Jaja, sånn er livet!! Er klar for å prøve igjen vi :love: men de 4 ukene, gjelder det fra når du er ferdig å blø da eller??

Håper ellers alt er fint med deg Aimee!!!!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for koselige hilsner alle sammen!! har ikke vært så mye på KG i det siste, men er utrolig kjekt å titte innom og lese hilsener fra dere!! tusen takk!! Det betyr masse!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man må vente til neste syklus med å prøve, har egentlig mest med terminbestemmelse å gjøre, så vidt jeg har forstått. Så det er nok ikke noe i veien for å prøve igjen med en gang,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man må vente til neste syklus med å prøve, har egentlig mest med terminbestemmelse å gjøre, så vidt jeg har forstått. Så det er nok ikke noe i veien for å prøve igjen med en gang,

Det var det jeg trodde!! Da prøver vi igjen fortest mulig :fnise: Hvordan er det med deg Imli?? Tenker jeg skal få en update i dagboken din i morgen!! god natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en :klem: Håper det går bedre med deg, og vi satser på at dere snart ser to blå igjen!

Tusen takk!! Snill du er Concertina!!!Det går veldig greit egentlig, litt opp og ned, og i kveld har det vært kjipt å være Pugsley.. Men hva klager jeg etter egentlig, vi har jo muligheten til å prøve igjen!!! håper alt er fint med deg også!! Stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg :) Hvordan går det med deg og dere? Har du kommet deg "videre"? Har du hatt noen plager etter det som skjedde, eller har det gått greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :) Hvordan går det med deg og dere? Har du kommet deg "videre"? Har du hatt noen plager etter det som skjedde, eller har det gått greit?

halloo!!Her går det mye bedre. var hos en kjempeokei gynekolog i går, så alt ser bra ut. nesten alt var kommet ut av seg selv så jeg slipper sykehusbesølk.. og vi kunne bare starte prøvingen igjen når vi ville.. Trengte ikke vente på TR eller noe.... Så kjøpte jeg ELtester.. Og har faktisk EL nå.. Så venter på at mannen kan komme hjem fra jobb :love: har vel egentlig vært heldig alt i alt.. slapp bare unna med utrolige mengder blod, så er fornøyd med det! ingen smerter eller noe..

Var i utgangspunktet litt negativ til ELtester, men nå vil vi bare få det til å klaffe igjen, så prøver det!!

hvordn er det med deg da??? håper ting er tilbake til normalen igjen... :klemmer:

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt går bra her da, høres ut som du klarer å være positiv også, og det er jo kjempeviktig :)

Skal du noe spennende i helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...