MissSunshine Skrevet 16. januar 2008 #61 Del Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så mye Pugsley, jeg er veldig glad på dine vegne Nyt tiden fremover! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 16. januar 2008 Hum, jeg er så spent på å få testet at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å vente så lenge som til lørdag får håpe denne grapefruktjuicen har gjort underverker her og Så snill mann du har da, det skulle jo bare mangle, men det er jo kjempekoselig når mannfolkene er like happy :-D Når har du termin? Jeg er også spent på dine vegne!!!!!! Tenk så fantastisk om du er gravid!!! er ikke sååå mange dager igjen nå!!! Han er minst like glad som meg.. Får allerede ikke lov å gjøre noe her hjemme nesten... :rødme: så får se hvordan det blir seinere i svangerskapet Vet ikke når jeg har termin enda, men regner med slutten av september! lenge til, får bare håpe alt går bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #63 Del Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så mye Pugsley, jeg er veldig glad på dine vegne Nyt tiden fremover! Klem fra meg Tusen takk skal du ha!!!!!! Snilt av deg!!! Skal inn og lese litt i dagboken din nå!!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 18. januar 2008 #64 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er også spent på dine vegne!!!!!! Tenk så fantastisk om du er gravid!!! er ikke sååå mange dager igjen nå!!! Han er minst like glad som meg.. Får allerede ikke lov å gjøre noe her hjemme nesten... :rødme: så får se hvordan det blir seinere i svangerskapet Vet ikke når jeg har termin enda, men regner med slutten av september! lenge til, får bare håpe alt går bra!!! I morgen er det min tur til å se om denne grapefruktjuicen fungerer Utrolig koselig at mannen er så happy da Men foreløpig så klarer du sikkert å gjøre det meste, man er jo ikke helt handicapet riktig enda De er nå søte disse mennene og da! Du får nyte denne tiden da! De neste månedene går nok ganske så fort, det er vel bare de siste som er trege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 19. januar 2008 I morgen er det min tur til å se om denne grapefruktjuicen fungerer Utrolig koselig at mannen er så happy da Men foreløpig så klarer du sikkert å gjøre det meste, man er jo ikke helt handicapet riktig enda De er nå søte disse mennene og da! Du får nyte denne tiden da! De neste månedene går nok ganske så fort, det er vel bare de siste som er trege Hallo!! Må si jeg er spent på hvordan testingen din gikk i dag Concertina!! Om det ikke gikk denne mnd, er jeg sikker på at det går bra neste mnd! Det har jeg bestemt Mannen min er skjønn han!!!! Pørver å fortelle han at jeg kan gjøre det meste som normalt enda, men han vil ikke høre det.. Jaja, han kan gjerne rydde kjøkkenet for min del Skal sende deg noen gode tanker!!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. januar 2008 #66 Del Skrevet 19. januar 2008 God helg! Håper den blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 20. januar 2008 #67 Del Skrevet 20. januar 2008 Takk for en koselig hilsen i dagboken min. Så først nå at du er gravid Gratulerer så mye Håper jeg følger etter. Ingen mens på meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 20. januar 2008 God helg! Håper den blir fin Tusen takk for det Nå er den nesten over, men jeg har hatt en super helg!!! Håper du også har det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 20. januar 2008 Takk for en koselig hilsen i dagboken min. Så først nå at du er gravid Gratulerer så mye Håper jeg følger etter. Ingen mens på meg enda. Tusen takk skal du ha Delfina!!! Masse lykke til med prøvingen!! Får håpe TR holder seg laaaangt unna!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymio Skrevet 21. januar 2008 #70 Del Skrevet 21. januar 2008 He! Er bare innom for å ønske deg en god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. januar 2008 #71 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei igjen, Pugsley. Håper formen stort sett er god. Så herlig at mannen din er så engasjert. Det vet jeg min kommer til å være også, når vi (forhåpentlig) kommer så langt. Du kommer garantert å trenge mer støtte og hjelp når det nærmer seg fødsel og ikke minst i spebarnstiden, så det lover jo godt at han er så ivrig allerede! Håper du har hatt en flott helg og får en finfin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 22. januar 2008 He! Er bare innom for å ønske deg en god uke Tusen takk for det Mymio!!! Søt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #73 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei igjen, Pugsley. Håper formen stort sett er god. Så herlig at mannen din er så engasjert. Det vet jeg min kommer til å være også, når vi (forhåpentlig) kommer så langt. Du kommer garantert å trenge mer støtte og hjelp når det nærmer seg fødsel og ikke minst i spebarnstiden, så det lover jo godt at han er så ivrig allerede! Håper du har hatt en flott helg og får en finfin uke! Takk for kjempekoselig hilsen!!! Formen min er glimrende! Bare sulten hele tiden, så venter på når kvalmen kommer håper den holder seg godt unna!!! masse lykke til med prøvingen!!Håper det klaffer fortest mulig!!! Ha en suveren uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 22. januar 2008 #74 Del Skrevet 22. januar 2008 Takk for kjempekoselig hilsen!!! Formen min er glimrende! Bare sulten hele tiden, så venter på når kvalmen kommer håper den holder seg godt unna!!! masse lykke til med prøvingen!!Håper det klaffer fortest mulig!!! Ha en suveren uke!!! Tusen takk, snille du! Trenger noen lykkeønskninger nå... Det er jo ikke alle som blir kvalme, vi får håpe du er blant de heldige. Jeg var heldigvis ikke så ille da jeg var gravid. Det varte bare fra uke 6 til 12 og var verst om morgenen, så med sterk tøying av fleksitid-ordning på jobb (kom meg sjelden på jobb før 11) og en svært forståelsesfull sjef (måtte fortelle det veldig tidlig, da), kom jeg meg gjennom det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. januar 2008 #75 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvor langt har du kommet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #76 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvor langt har du kommet nå? Jeg er bare 5 uker og 5 dager på vei. Håper alt går like fint fremover og at alt går bra!! Håper formen din er fin Imli!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #77 Del Skrevet 25. januar 2008 Hurra!! Da er jeg 6 uker på vei! begynt på 7 uke!!!! gleder meg sånn til jeg er 12 uker og ting blir litt sikrere!!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. januar 2008 #78 Del Skrevet 26. januar 2008 Gratulerer!!! :-D Må ha deg på "mine innlegg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. januar 2008 #79 Del Skrevet 26. januar 2008 6 uker Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #80 Del Skrevet 28. januar 2008 Tusen takk, snille du! Trenger noen lykkeønskninger nå... Det er jo ikke alle som blir kvalme, vi får håpe du er blant de heldige. Jeg var heldigvis ikke så ille da jeg var gravid. Det varte bare fra uke 6 til 12 og var verst om morgenen, så med sterk tøying av fleksitid-ordning på jobb (kom meg sjelden på jobb før 11) og en svært forståelsesfull sjef (måtte fortelle det veldig tidlig, da), kom jeg meg gjennom det... Satser på at jeg er en av de heldige!! men regner med det kommer noe galskap snart Er jo glimrende med sjefer som frostår situasjonen.. jeg har heldigvis en ung sjef som har småbarn selv, så han vet nok hvordan det er om det skulle bli nødvendig utover... Håper ellers alt er fint med deg! blir spennende fremover Ha en super uke alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå