Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Værbitt eik Hei har forelsket meg helt i den serien med værbitt eik fra slettvoll, men jeg lurer litt på hvilke andre tre sorter/farger vil passe sammen med dette? hva med badinnredning og kjøkken? vi skal bygge hus på lande og sitter å sjekker ut litt møbler og innredning. vi skal starte på nytt. kom gjerne med linker til bilder dere tro passer sammen med dette. ser for oss litt rustikk men moderne inredning. ikke for romantisk.
Gjest Tweek Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Værbitt eik er utrolig fint! Vanlig eik også for den saks skyld. Jeg tror egentlig du kan bruke det meste, men jeg tenker meg det hadde sett fint ut med eks. turkise og grønt stoff bl.a (håper da det ser like fint ut i virkeligheten som i tankene mine) Mer sånn "moderne 70-tall"..
Gjest ts Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 rustikk ble litt inspirert av en tråd litt lenger ned ang sofa ved spiseborde og fant dette bilde. synes det virket knall med det værbitte bordet til, MEN jeg kan vel ikke ha værbitt på alle møblene mine og må vel ha litt variasjon. ønsker også å dra dette bilde litt mer over i det moderne kontra det romantiske. dette er jo så vanskelig, kan jo ikke kjøpe alt som er i slettvoll katalogen heller. da blir det nokk alt for dyrt og litt for utstillingshjem. men ser på bildene at de har mye mørkt tre sammen med det lin hvite sofaene. men finner ikke noe der de har kombinert værbitt med noe. tror dere det kan bli flott om jeg kombinerer værbitt med mørk beiset tre? turkis og grønn er absolutt farger jeg kan tenke meg p kombinere med dette ja. tusen takk for tips. er det mulig å blande inn litt retro ting fra 50-60-70 tallet her? eller blir det full kræsj?
Gjest Tweek Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Hva med vanelig eik til værbitt? Men det må du nesten prøve det fram og heller få biter av forkjellige tretyper og sette sammen. Jeg syntes det høres bra ut med litt retroting så blir det ikke utstiling, men ditt hjem Men kanksje ikke de fæle 70-tallsmønstrene men en moderne vri av det eller noen av fargene? Her tror jeg rett og slett du må klippe ut av kataloger alt du ønsker deg å hente opp på en stor og tom vegg. Da ser du fort hva som passer sammen og ikke, så kan du også få ideer til noe annerledes som du ser i småbutikker o.l
Gjest Asti Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 (endret) .... Endret 15. desember 2009 av Asti
Gjest ts Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 er det noe regler på hvordan de ulike romme skal henge sammen i et hus? kan jeg eventulet ha litt retro inspirerte ting på et soverom, tv stue samt ha den tøffe rustikke stilen i stua? er det nokk å ta igjen noen farger materialer? når jeg sier retro mener jeg litt enkle og tøffe detaljer. litt mer 50-60 talls. litt verner panton kanskje. elsker den skjell lampen han har. standar eikeparket på gulvet, litt værbitt eik, litt mørke tresorter uten rødfarge, malt panle på vegg og tak, skjell lampe fra verner panton, litt moderne design, turkis og grønne detaljer, naturmaterialjer, slettvoll sofa og bord, hvitt kjøkken i shaker stil med granitt plate, bad i litt rustikk grå fliser, hvite persienner i vinduene uten gardiner.......
Gjest Asti Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 (endret) .... Endret 15. desember 2009 av Asti
Gjest Asti Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 (endret) .... Endret 15. desember 2009 av Asti
Gjest ts Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 tusen takk for kjempe tips til video snutter. klassisk moderne må vel være noe jeg kan like ser jeg. supert!!!!! ska se de andre snuttene nå også. supre tips altså. jeg mistenker Slettvoll å ha hadd fotoshoot i den retro leiligheten med den lampa og trappa. tusen tusen takk igjen..... ser ting litt klarere her nå.....
Gjest ts Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 nydelige bilder fra finn.no nå er det mange tips her ja. skal gjøre som en over foreslo, klippe ut ulike ting jeg liker og se hva som passer sammen. tusen tusen takk alle sammen digger KG damer
Wonders Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Her får jeg masse tips. http://www.detaljer.no/ http://www.balanse.com/ Her er flere linker; http://www.balanse.com/linker.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå