Gå til innhold

Minnie


Nanella

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg vet det er veldig mye fokusering på deg her i forumet og jeg må unnskylde at jeg faktisk blir litt nyskjerrig. Det snakkes mye om hets og annet rart her.. Hva er historien, eller er den for lang at den kan skrives her??? Det er litt forvirrende for oss nykommere (hvertfall for meg :oops: ) Og hvor mye er du egentlig her??? Ser du har skiftet fra superaktiv bruker til avhengig!!!

Hilsen enda en nyskjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok fikk vite ved å lese litt lenger ned at avhengig ble opprettet for en ikke så lenge siden da.. Over 3000 innlegg.. He he langt igjen her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, jeg har vært mye plaget av hets, mobbing og rene drapstrusler på e- mail, stygge PM og slikt men nå har det roet seg lit for denne gang. Men innlegg som dette:

Skjønner ikke hvorfor du er så irettesettende, Minnie. Både du og jeg vet jo at du ikke ser ut som en modell, snarere tvert imot.

:hoho:

dukker opp i blant fra folk som tror de vet hvem jeg er og skal "avsløre meg". Slike innlegg er i 99% av tilfellene skrevet av faste brukere som skjuler seg anonymt slik at ingen kan vite hvem som har skrevet dem men de tilhører den faste brukker av Minnie-hatere.

Bråkmakerne har nå dannet en egen gruppe som har det gøy med å henge seg på meg i alle diskusjoner. Hvis du finner frem til en tråd som jeg deltar i hvor det er litt krangling vil du se en 4-5 nick som bevisst går etter meg, plukker innleggene mine fra hverandre setning for setning og vrir og vender på det til det ugjenkjennelige, krever dokumentasjon for allment kjente ting og når de ikke får det de vil ha hagler ukvemsordene helt til mod. kommer og sletter litt og får tråden tilbake på rett spor.

Hvis jeg feks. anbefaler en shampoo på Velvære tar det ikke lang tid før en av disse Minnie-haterne kaster seg på og skal fortelle hvor fæl akkurat den shampooen er og at hun kjøpte den og at den var 110% ubrukelig at hun kastet den i søpla... sånne ting. Bare ljug alt sammen selvsagt og ikke noe å bry seg om.

Jeg er fullstendig klar over at jeg virker provoserende på mange men jeg kan si at 90% av alle negative tilbakemeldinger jeg får kun er basert på misunnelse og har liten rot i virkeligheten. Derfor bryr det meg lite.

Jeg jobber hjemmefra, har eget designstudio her i Homansbyen hvor jeg bor og har selvsagt bredbånd så jeg er innom KG mange ganger daglig og står "online" nesten hele tiden.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke dere som ikke tåler Minnie. bare la være å kommentere det hun skriver. Hvis det er noen jeg ikke liker så gidder jeg ikke å svare, hilse, snakke, diskutere med vedkommende, her har nok dere Minnie hatere noe å lære.

Jeg er også uenig med Minnie av og til, og adrenalinet kan bli høyt når jeg leser noe av det hun har skrevet, men jeg tror dette er en måte Minnie liker å være på, slik som meg rprovosere litt så det blir en heftig debatt, jeg synes det er spennende jeg, men ikke da det går på å hetse folk, slik som noen av dere gjør med henne.

Bli voksne og ikke kommenter det hun skriver hvis dere er så i mot alt det hun mener, dere treenger ikke å skrive at alt hun mener er dritt, for det vet vi at dere mener uaansett hva hun sier, som Minnie selv skriver ovenfor at alle hennes forslag blir nedstemt av noen få.....

Så min oppfordring til dere er å gi F..., og ikke forsur miljøet :evil: :evil:

:hoppe::hoppe::erter::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være at Minnie selv går til direkte angrep - og derfor får hun tilbake med samme mynt.

Hinter til at man har for lite å gjøre, må skaffe seg en hobby og uttaler seg om ting hun ikke kan vite noe om, f.eks. om meg og andre. (Sist på generell debatt om månen. Hvis det ikke er flere steder??? Jeg følger ikke alltid med overalt, har ikke tid.)

Så vidt jeg husker har jeg ikke angrepet Minnie selv - men nå fikk jeg søren meg litt inspirasjon, men jeg orker ikke krangle per nett, får være grenser hvor jeg skal legge igjen energien min.

Men jeg kan være uenig i sak - det er noe annet enn å spekulere i andres svakheter. Selv tenkte jeg at Minnie nok er en diger matrone med atskillig overvekt både her og der; - på en tråd der hun skriver at tykke kvinner ikke får seg menn, falt det meg inn at hun skrev nettopp dette, for å få sympati og motreaksjoner på sitt eget innlegg - dvs. hun går selv ut og snakker stygt om de overvektige - da får hun høre en hel masse om hvor greit og fantastisk det kan være å være tykk... :ler:

Nå var det ikke Minnie som startet tråden, men i stedet for å synes det er forkastelig å dømme andre etter utseendet, - går hun, som selv er tykk, motsatt vei - da får hun masse støtteerklæringer for sitt virkelige jeg - mens Minnie Emmerdale forblir den skruppelløse, billedskjønne heksa. Det kalles retorikk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nå var det ikke Minnie som startet tråden, men i stedet for å synes det er forkastelig å dømme andre etter utseendet, - går hun, som selv er tykk, motsatt vei - da får hun masse støtteerklæringer for sitt virkelige jeg - mens Minnie Emmerdale forblir den skruppelløse, billedskjønne heksa. Det kalles retorikk.      :D

Dette teorien vil du nok få mye støtte for, mange brukere vil nok tisse i buksa av pur ekstase :D

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie,- husker du våpenhvilen vår ?

ikke bland mitt nick inn i denne sammenhengen! :evil:

Du vet hva jeg synes om deg, ikke tillegg meg mer enn det jeg har sagt.

Jeg kan nok tenke meg hva du synes om meg og,- kan vi ikke bare la det bli sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Minnie,- husker du våpenhvilen vår ?

ikke bland mitt nick inn i denne sammenhengen! :evil:  

Du er jo fortsatt med i Gjengen, er du ikke Diva?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med i noen "gjeng",- kjære vene.

Så du tror alle som ikke er enige med deg er en gjeng som har som mål å forsure livet ditt ?

Vel, jeg har andre interesser i livet og bryr meg katta om deg,- bare så du vet det. Jeg vil gjerne skrive og lese her på KG i fred, uten at du nevner mitt og andres navn i en slags Anti-Minnie gjeng som bare plager stakkars deg.

Jeg vil deg ikke noe vondt og det vet du. Retter du harde skyts mot meg uten grunn,- får du igjen.

Som du oppfører deg mot andre, oppfører andre seg mot deg.

OK ?

Kan du være så snill å ikke nevne meg i sammenhenger der jeg ikke har gjort noe for å bli nevnt ? Hvis du skjønt det ? Jeg bøller ikke med deg, så du får slutte å bølle med meg. Fin logikk, ikke sant ?

Tenk heller på hvordan du oppfører deg mot andre for engang skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Kan du være så snill å ikke nevne meg i sammenhenger der jeg ikke har gjort noe for å bli nevnt ?

Skal ta vekk navnet ditt.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ga du jo en lang forklaring på hvem du er - til en ny bruker. Alle er litt nysgjerrig eller mener ett eller annet om deg, skjønner jeg.

De tror ikke (Sandmans innlegg) at du er den du utgir deg for. Nå kan du jo ha med deg din egen bærbare mac overalt i verden - men har ikke kommet med noen rapporter fra fjerne strøk.

Hva skjuler seg bak nicket ditt? Det er et stort mysterium - de fleste her inne er seg selv, mer eller mindre. Mens du blir tillagt en del vi ikke kan vite. Kanskje fordi du skryter en del - de fleste som har mye penger - velger å ligge litt lavt, hva er ditt motiv for å briljere over pengene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Nå kan du jo ha med deg din egen bærbare mac overalt i verden - men har ikke kommet med noen rapporter fra fjerne strøk.  

hva er ditt motiv for å briljere over pengene dine?

Jeg har ikke vært ute å reist på en god stund nå, ikke lange ferieturer hvertfall men jeg skrev jo ett slags reisebrev fra London turen min som ligger ute på KG.

Jeg synes ikke jeg briljerer- men når jeg skriver om klær, shopping etc. så må jeg jo ha med merkenavn, må jeg ikke?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iselin

Kan vi ikke bare slutte å interessere oss så vanvittig for Hvem eller Hva som skjuler seg bak nicket Minnie/Milla? Om alt personen skriver er løgn eller om alt er helt sant - hva så? Ingen andre her må stå til rette for sannhetsgehalten i det de skriver.

Om Minnie framstår som en skrytete person javel, det er vel irriterende det, men at noen kan leve seg så inn i det at de må "ta henne" verbalt eller fysisk (true henne på pm mm) det er over min fatte evne. Om personen bak Minnie skulle vise seg å være en selvopptatt blære (noe jeg ikke påstår er tilfelle), så er denne i såfall i godt selskap! De fleste her inne ønsker å framstå best mulig (vil jeg anta), noen vil også ha en pen avatar, mens andre legger stolthet i å se mest mulig jævli' ut på avatar bildet sitt. Jeg tror virkelig ikke vi kan bedrive analyse av personen bak på dette grunnlaget.

Nei, jeg tror foreksempel Waco er en søt og omgjengelig mann med skjegg og fotformsko som leker seg på KG mens han skriver på en doktoravhandling om bånd mellom far og sønn!

Hva gjelder Minnie tror jeg ingen ting, men mye av det hun skriver er morsomt og informativt og mye er fornærmende og sårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært ute å reist på en god stund nå, ikke lange ferieturer hvertfall men jeg skrev jo ett slags reisebrev fra London turen min som ligger ute på KG.

Jeg synes ikke jeg briljerer- men når jeg skriver om klær, shopping etc. så må jeg jo ha med merkenavn, må jeg ikke?

Minnie

Minnie skriver: "Jeg synes ikke jeg briljerer- men når jeg skriver om klær, shopping etc. så må jeg jo ha med merkenavn, må jeg ikke?" sitat slutt.

Du er en av svært få, som konsekvent har med merket i den "Hva-har-du-på-deg" tråden. Man trenger absolutt ikke fortelle merket for å få fortalt hva man har på seg, det rekker lenge, med plaggtype/farge, slik de med sosial intelligens gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke dere som ikke tåler Minnie. bare la være å kommentere det hun skriver

AMEN!!! Hvor mange Milla/Minnie-tråder finnes det nå??? Slutt å opprette nye tråder, og gå heller "løs på" de gamle iallefall... Puh... dette tar jo ingen ende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie: Jeg synes ikke jeg briljerer- men når jeg skriver om klær, shopping etc. så må jeg jo ha med merkenavn, må jeg ikke?

Det er helt greit for meg, selv om det ikke alltid er det dyreste som er det beste (sånn generelt). Men er det lov å drive reklame her inne da?? (Moderator?) Ser at de sletter noe - bank osv. - men kanskje jeg tar feil. I så fall håper jeg at jeg tar feil - noen råd må jo ha med seg produktnavnet ...

Er enig i at vi ikke skal ta Minnie - men synes jo det er litt morsomt å se hvor mye oppmerksomhet den dama får. Og tipper hun liker det litt også - eller hva Minnie?? :D

Selv klarte jeg ikke la være å benytte en sjanse til å ta igjen litt her, men skal ikke forfølge Minnie Emmerdale to the bitter end. Men må innrømme at jeg følger litt mer med enn i begynnelsen - ikke bare på Minnies innlegg - men sånn er det vel bare for noen av oss her inne - litt ekstra interesse for de vi biter oss merke i av en eller annen grunn ... Men jeg føler ikke at jeg må lese alt som skrives om/av noen.

Og ja - til en av dere som skrev lenger oppe - Waco skriver muligens en avhandling om forholdet far-barn. Men her inne må vi kanskje forholde oss til det de skriver her - ikke hva de gjør der ute. (Selv om Minnie blir utsatt for store spekulasjoner - kanskje fordi hun legger ut så mange spor at man lurer på om det er en ren kamuflasje?) Men man skal ikke ta alt bokstavelig - noe er skrevet kun for å provosere til tenking.

Og hva Minnie og andre her inne angår - er det ingen vits i å drive hekseprosess - men svare på det som er saken - at det kan bli en hekseprosess av det er jo en annen sak - men ...

(En ting jeg har lagt merke til - er at dersom det kommer inn et svar f.eks. like under en brukers - så kan det tolkes dithen at man svarer på akkurat dette - men når man setter seg ned og skriver, kan dette komme inn i mellomtiden og man har overhodet ikke lest det engang - eller man har valgt å forholde seg til kun det første innlegget i tråden...

Og så er det hele i gang ...

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...