Gå til innhold

Tips til julegave til reisende i Asia


Gjest Gjest_Libby_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Libby_*

En kamerat av med skal poå reise i Asia, være borte et halvt år. Har kjøpt en gave, men vil gjerne ha en gave som han kan ta med seg på reisen. Ikke noe stort. Mellom 100 og 200 kroner. Noen med en smart ide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- kombinert kompass og termometer til å henge på sekken (kompas kan komme til nytte og det er gøy å få vite hvor varmt det er)

- en bok til å skrive ned opplevelsene etter hvert

- et ekstra minnekort til kameraet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner en del tips her:

http://www.nomaden.no/main/index.php?optio...9&Itemid=41

Mye som kan være utrolig fint å ha, men det spørs jo litt hva vedkommende har fra før av.

Den minste MagLite-lommelykta er veldig kjekk å ha hvis man er litt på landsbygda i Asia, der man ikke kan regne med at det er strøm døgnet rundt f.eks.

Sånn sett med pakkeposer er også genialt så finner man lett fram i sekken/kofferten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fleste som skal reise i lang tid ønsker å ha med seg minst mulig. Vær derfor forberedt på at han kan komme til å legge igjen gave hjemme selv om du gir ham noe som er tiltekt reising.

Selv har jeg bare med meg litt undertøy, riktig få klesplagg, lommelykt, visakort og pass ut (toalettsaker kjøper jeg uderveis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakenpose i silke! Er liten, veier "ingenting", og er helt enkelt genial! Da ligger man alltid rent, samtidig som silke kjøler når det er varmt. (og luner når det er kaldt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...