Gå til innhold

sløret på hele kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere ha sløret på hele kvelden og ut i de små timer? eller tar dere det av etter brudevalsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha slør enda, men dersom jeg ender opp med slør kommer jeg til å ta det av etter fotograferingen (før middagen med andre ord). Føler det ikke naturlig å sitte med slør til middagsbordet. Hadde ikke reagert på om bruden beholdt sløret på hele kvelden, men selv syns jeg det hører mest hjemme under selve vielsen.

Skrevet

Jeg hadde på sløret hele kvelden og syns det var helt uproblematisk. Det var et langt slør som var festet i nakken, under det oppsatte håret mitt. Kunne ikke tenke meg å ta det av, og det var ingen som kommenterte at jeg hadde det hele kvelden.

Skrevet

jeg har også veldig lyst å ha det på hele kvelden. :)

hvis jeg får lov av de gale gjestene da. :fnise:

Gjest Ballerina
Skrevet

Sånn som jeg tenker nå så går det av etter fotograferingen - eller midt i slik at vi får noen bilder med og noen uten... men kanskje blir dte på hele kvelden også - får se ;)

Skrevet

For meg var det naturlig å ha det på hele kvelden, derfor hadde jeg det :bryllup:

Skrevet

Jeg funderer på å få en hårsveis der det er lett å fjerne sløret ved behov eller ønske..hehe Aldri gått med slør så jeg vet ikke hvor irriterende / deilig det er å gå med i lengden.. :fnise:

Gjest *Emma* ikke innlogget
Skrevet

Jeg hadde planer om å ta det ut - men beholdt det hele kvelden. Nå hadde ikke vi noe dans etter sånt - bare middag og drinker og ferdig kl 23.00

Mulig jeg hadde tatt det ut etterpå om vi skulle danset etc.

Skrevet

Jeg tok det av etter kaffen. Før valsen faktisk. Var langt og jeg hadde nok med kjolen etter middagen og fotograferingen og slik. Ble litt tungvindt. Men jeg hadde ikke reagert om noen hadde det på hele kvelden nei.

Skrevet

Jeg skal i alle fall ha sløret på hele kvelden, synes det er så utrolig vakkert med slør jeg :rødme:

Har tenkt å ha slør i veldig lett stoff (vet ikke hva det heter ) så regner ikke med at det blir noe problem egentlig.

Skrevet

Jeg fikk satt opp håret slik at jeg kunne tatt av sløret når jeg ønsket det.

Men det ble aldri til at jeg hadde det ønsket.

Slepet på kjolen, derimot, ble tatt av så fort vi kom fra fotografen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...