Thomasine Skrevet 17. desember 2007 #1 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, hvor finner jeg billige fliser, men fine? Jeg trenger navn på butikker, og gjerne nettsider også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Del Skrevet 17. desember 2007 flisekompaniet.no De har stort utvalg, i de fleste prisklasser. Problemet med utstillingene deres er dog som for alle slike utstillinger: badene de viser er større enn stuen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2007 flisekompaniet.no De har stort utvalg, i de fleste prisklasser. Problemet med utstillingene deres er dog som for alle slike utstillinger: badene de viser er større enn stuen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 17. desember 2007 #4 Del Skrevet 17. desember 2007 Best pris er best:O) Right price tiles eller noe. Ligger på Alnabru. Megaflis har også gode priser men lite slår den over:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 17. desember 2007 Ok...takk...skriver liste og prøver å finne nettstedene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 17. desember 2007 http://www.fliserogmiljo.no/ Noen som har handlet her? Forresten ble siden sist oppdatert i februar, mens det står at det kommer til å skje noe "snart"... Hva er snart, mon tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #7 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.fliserogmiljo.no/ Noen som har handlet her? Forresten ble siden sist oppdatert i februar, mens det står at det kommer til å skje noe "snart"... Hva er snart, mon tro... Ja, vi har handlet der. De har skikkelige kvalitetsfliser langt rimeligere enn andre. (Megaflis forhandler ikke kvalitet). Membranen de selger fikk toppscore i membrantesten (Adda kombiflex) hvor de fleste andre ble slaktet. De som jobber der har fagkunnskap, og kan gi deg god og viktig informasjon. Vi har kjøpt fliser til to bad og på gulvet i flere andre rom - alt er kjøpt hos Fliser&Miljø på Alnabru. Terje har mye å gjøre, så er nok derfor nettsiden ikke er helt oppe og går for tiden. Fliskompaniet ligger rett bortenfor. Ta en kikk på de to butikkene, vurder lokalene og tenk deg om hvem sine kunder det er som betaler mest for flisene for å tjene inn utgiftene til lokale. Enda verre er Modena flis enda noen hundre meter lenger bort. Ingen trenger vel lure på hvem som må betale mye ekstra for flisene for å finansiere de lokalene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 18. desember 2007 #8 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) http://www.modena.no/?event=doLink&famId=2039 Endret 14. oktober 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 18. desember 2007 #9 Del Skrevet 18. desember 2007 Megaflis ligger vel også på Alnabru og flisene er faktisk av like god kvalitet som de andre butikkene. Nettsiden er oppdatert så du kan sjekke hva de har inne. Greit å kunne sjekke på nett når du er hjemme før du går ut å å handler. Forøvrig vil jeg ha venta til over nyttår med å kjøpe fliser, er da kampanjene begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, planen er å vente til nyttårs-salget, men det er greit å begynne å titte... ...men kunne tenkt meg noen fine bilder/idéer på nett...ikke lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #11 Del Skrevet 19. desember 2007 Megaflis ligger vel også på Alnabru og flisene er faktisk av like god kvalitet som de andre butikkene. Nettsiden er oppdatert så du kan sjekke hva de har inne. Greit å kunne sjekke på nett når du er hjemme før du går ut å å handler. Forøvrig vil jeg ha venta til over nyttår med å kjøpe fliser, er da kampanjene begynner! Eh . nei, de er ikke det gitt. Men du må selvfølgelig gjerne kjøpe det du vil der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #12 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg vet ikke åssen det ser ut på de andre stedene du nevner, greit nok at man sikkert betaler litt ekstra for lokalene til forhandleren, men jeg ville ikke ha kjøpt fliser (eller noe som helst) et sted hvor det ser skikkelig shabby ut heller. Men du skal da ikke bo i det lokalet! Hva er viktigst? Fliser av god kvalitet til en billig pris i mindre pene lokaler, eller passe god kvalitet til en dyr pris i fine utstillingslokaler? Og for å ikke glemme det, hva synes du er viktigst av å kjøpe noe hos et firma med en god økonomi i et mindre pent lokale, eller kjøpe hos som er på konkursens rand, men som har fint utstillingslokale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #13 Del Skrevet 19. desember 2007 Ja, planen er å vente til nyttårs-salget, men det er greit å begynne å titte... ...men kunne tenkt meg noen fine bilder/idéer på nett...ikke lett... Fliser og Miljø forhandler bl.a. fliser fra Vives. Nettsiden til Vives er i linken under. Teksten er på spansk, men du kan jo klikke rundt og se på bildene. http://www.vivesceramica.com/ Ellers kan du reise til Fliser og Miljø og se på utstillingene (går fint an å ha utstilling selv om man ikke er i dyre lokaler). Også kan du be om å få brosjyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 20. desember 2007 #14 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg stemmer for super kvalitet i ok lokaler med flinke ansatte! Endret 14. oktober 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #15 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei, men hvis lokalene er sjuskete og fæle, tenker jeg mitt om kvaliteten på flisene og kundebehandlingen. Det trenger såklart ikke ha noe med hverandre å gjøre, og kvaliteten er selvsagt viktigst. Jeg stemmer for super kvalitet i ok lokaler med flinke ansatte! Lokalene trenger ikke å være sjuskete selv om de ikke ser ut som en gullsmed. Skal ikke legge skjul på at jeg blir oppgitt av folk som faktisk går på den markedsføringsblødmen det er å ha flotte utstillingslokaler, høye priser og ansatte som snakker design (uten å ha fletta peiling på produktene eller det håndverksmessige). Egentlig har du ikke peiling på fliser og markedet, men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 20. desember 2007 #16 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Endret 14. oktober 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TM Bergersen Skrevet 20. desember 2007 #17 Del Skrevet 20. desember 2007 TM Bergersen på Ryen. Kvalitet, dyktig personale, fine utstillinger...noe bortgjemt - dermed antakelig billigere lokaler dersom det er viktig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. desember 2007 #18 Del Skrevet 20. desember 2007 TM Bergersen på Ryen. Kvalitet, dyktig personale, fine utstillinger...noe bortgjemt - dermed antakelig billigere lokaler dersom det er viktig ;-) Hadde tenkt å nevne de, men de har ikke så mye billige fliser akkurat (selv om de har utrolig mye lekkert! Det ligger leverandørlinker på websidenhttp://www.bergersenas.no/). Vi bruker de endel på jobb, de er utrolig hyggelige og kjappe å svare på spørsmål på mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasse Skrevet 23. desember 2007 #19 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har sikkert vært i 10 fliseforretninger på Alnabru. Den beste er i mine øyne helt klart L-Flis i Ole Deviks vei 36. Flisekompaniet som liksom skal være så bra, blir ikke det samme etter et besøk hos L-Flis. L-Flis er del av FagFlis-kjeden som har flere filialer rundt om i landet. Det er bare de aller billigste flisene som ikke holder mål. Det er ikke akkurat noen heksekunst å lage fliser som holder. Men man må velge fliser som er tilpasset den bruken de skal ha. Megaflis er mer enn bra nok for de aller fleste. Til offentlige bad og slikt trenger man bedre kvalitet. Det var for øvrig Megaflis som solgte Adda Kombiflex, den beste membranen i den testen det ble referert til over her. Megaflis er litt som IKEA - grei kvalitet til veldig lav pris. Snobber liker ikke slikt. Men sammenlign prisen på identiske produkter og du vil se at endel forretninger er vanvittig overpriset (Megaflis har f. eks. halv pris på Flexit-vifter sammenlignet med Maxbo!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasse Skrevet 23. desember 2007 #20 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, planen er å vente til nyttårs-salget, men det er greit å begynne å titte... ...men kunne tenkt meg noen fine bilder/idéer på nett...ikke lett... Du kan jo titte på fliseboken fra http://www.fagflis.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå