Gå til innhold

Shabby chic nettbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke handler dere hos og hvilke er best, både på pris osv? Det er så mange å velge mellom! :) Jeg har tittett innom bl a mollysheaven.no og ser nå på vidunderligvakkert.no og der er det mye fint, men er det noen her som har handlet hos de? Tenkte på levering og sånt. Og samtidig, vet dere om noe sted en kan kjøpe fine krukker til mel og salt og sukker og sånt, jeg leter og leter men finner ingen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har du vært innom lunehjem.no? Der har jeg handlet. Veldig koselig pesonlig service.

Anbefales

:)

Skrevet (endret)

www.landstil.com

www.hjemkjarehjem.com

Endret av Tusenfryd
Skrevet

Hei.

Mine favoritte nettbutikker er creme.dela.creme og lunehjem. Vakre ting til rimelig penge og superrask levering (innen 12-24 t) med rimelig postsatser. Disse 2 anbefaler jeg varmt.

Jeg har tittet på andre norske nettbutikker, men mange av dem er slett ikke brukervennlige og kostnader for forsendelse/porto er altfor dyrt (ca kr 120,-).

Ikke glem Finn.no (tast inn ordet shabby chic). Der kommer mye fint opp. Mitt siste kjøp på Finn.no var en fantastisk prismelampe og spisestue bord. Fikk dem for en rimelig penge og de passer flott inn i min Shabby Chic stil.

Kos deg:-)

Gjest Helen Parr
Skrevet

Selv om jeg ikke er spesielt begeistret for shabby chic-stilen, har jeg god erfaring med å handle fra Landromantikk. Jeg fikk tak i noen fine saueskinn, blant annet fra villsau, som ellers er vanskelig å oppdrive. Forsendelsen kom hurtig frem og jeg snakket med en veldig hyggelig dame på telefonen.

Skrevet

Jeg har bestilt fra en nettbutikk, og det var uken før jul jeg satte inn pengene til de, men har ikke hørt noe fra de siden. Har sendt de en e-mail men ikke fått noe svar tilbake. Så jeg venter litt utålmodig nå. Den internettbutikken er ikke nevnt i denne tråden da. Lurer bare på om det er vanlig med så mye rot liksom? For pakken skulle jo vært til meg for lenge siden nå. Forhåndsbetalte til riktig konto men ingenting har skjedd.

Skrevet
Hei.

Mine favoritte nettbutikker er creme.dela.creme og lunehjem. Vakre ting til rimelig penge og superrask levering (innen 12-24 t) med rimelig postsatser. Disse 2 anbefaler jeg varmt.

Jeg har tittet på andre norske nettbutikker, men mange av dem er slett ikke brukervennlige og kostnader for forsendelse/porto er altfor dyrt (ca kr 120,-).

Ikke glem Finn.no (tast inn ordet shabby chic). Der kommer mye fint opp. Mitt siste kjøp på Finn.no var en fantastisk prismelampe og spisestue bord. Fikk dem for en rimelig penge og de passer flott inn i min Shabby Chic stil.

Kos deg:-)

Så heldig da! Jeg skal ta en titt på finn.no, takk for tipset! :)

Skrevet
Selv om jeg ikke er spesielt begeistret for shabby chic-stilen, har jeg god erfaring med å handle fra Landromantikk. Jeg fikk tak i noen fine saueskinn, blant annet fra villsau, som ellers er vanskelig å oppdrive. Forsendelsen kom hurtig frem og jeg snakket med en veldig hyggelig dame på telefonen.

Ja, de var flotte! :)

Skrevet

Jeg bare skriver her for å lagre tråden i "mine innlegg".

Skrevet

Noen som vet om noen gode blogger også? Shabby chic... :)

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet
Noen som vet om noen gode blogger også? Shabby chic... :)

Jeg følger med på "albertines verden" http://albertinesverden.blogspot.com/, den er kjempefin. I tillegg er Emmelines blogg og Anniche fine, det ligger linker til dem på albertines blogg. Filnke damer :)

Skrevet
Jeg følger med på "albertines verden" http://albertinesverden.blogspot.com/, den er kjempefin. I tillegg er Emmelines blogg og Anniche fine, det ligger linker til dem på albertines blogg. Filnke damer :)

Åååå, så mange vakre hjem. Jeg viste ikke at det fantes blogger for Shabby chic.

Etter å ha fult denne linken, har jeg sitet opp hele natten (helt sant!!) og tittet på de forskjellige linkene og kooooset meg. Nå bobler jeg over å motivasjon og skapertrang!

Skrevet

Åja, det er utrolig mange fine shabby chic-blogger hvor man kan få masse inspirasjon. :jepp:

Skrevet

Her er noen linker til mine yndlingsbutikker i Danmark:

Stines butik

Vintage House

Jeg har handlet endel hos begge. De gir god, personlig service, og har masse fint. De er også litt rimeligere enn tisvarende butikker i Norge. Frakten koster litt for de større tingene, men jeg har hentet selv ved et par anledninger.

Emilplassen er en norsk butikk med mye fint.

Linneas Hage har også mye fint.

Ellers er det mange linker på denne siden.

Skrevet (endret)

Så mange flotte linker! :rosasmil:

Endret av Tnita
Skrevet

Liker helst å handle i vanlig butikk, ikke på nettet. Må liksom se og føle på det jeg skal kjøpe. Noen tips til butikker som er bra og har shabby chic ting i Oslo og omegn? Innflytter og ikke kjent her....

Skrevet

mirabell.no

boligfryd.no

landstil.com

hverdagsliv.no

romforhjem.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...