Gjest Vega Skrevet 24. april 2003 #461 Skrevet 24. april 2003 Noen andre som så ulykken? nei ingen så ulykken, andre enn dem
Gjest Vega Skrevet 24. april 2003 #462 Skrevet 24. april 2003 Styrtet de med et fly for mange år siden og måtte spise armen til tredje person for å overleve? JAAAA!
Gjest Lea Skrevet 24. april 2003 #464 Skrevet 24. april 2003 Lovte de å ofre sine egne armer etterpå?
Kreps Skrevet 24. april 2003 #465 Skrevet 24. april 2003 Skulle de sende armen tilbake til han somtakk?
Gjest Vega Skrevet 24. april 2003 #466 Skrevet 24. april 2003 Her er løsningen: :D Gratulerer!!! For 25 år siden: De tre legene reiser med småfly over Alaska. Den ene har flysertifikat. Det er vinter. Flyet styrter i et øde område milevis fra folk. Alle overlever styrten, men piloten får den ene armen revet av. De har lite mat og tyr til slutt til den avrevne armen, som de spiser. Det går lang tid uten at de blir funnet. De blir da enige og lager en avtale om å ofre enda en arm (venstrearm) - men blir ikke enige om hvem som skal bøte med armen sin. De lager da en avtale. Dersom de blir funnet før den tredje trenger å ofre armen sin - skal han amputere den når han avgår som pensjonist. Avtalen går også på at han skal sende armen som bevis, til de to andre. De blir funnet en uke etterpå. Derfor oppfyller nå den tredje sin del av avtalen....
Gjest Vega Skrevet 24. april 2003 #469 Skrevet 24. april 2003 Gratulerer! Dere var kjempeflinke!!! :D
Irka Skrevet 24. april 2003 #470 Skrevet 24. april 2003 For en lettelse! Dette her var jo nesten like ille som en fødsel!!
Gjest Ugla Skrevet 24. april 2003 #471 Skrevet 24. april 2003 For en lettelse.... Så godt at denne gåten ble løst!!! Har gått og tenkt på disse armene i hele dag! Gi oss gjerne flere sånne "oppgaver".
Gjest Vega Skrevet 24. april 2003 #472 Skrevet 24. april 2003 Akkurat nå er jeg helt blank. Og jeg reiser vekk noen dager. Men jeg tror jeg har hørt rykter om at det er noe på gang blant KGs damer - så det dukker vel opp en ny ganske snart. :D Nå får du nok sove godt da, når endelig saken er ute av verden. Litt av et langt puslespill ...
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #473 Skrevet 25. april 2003 Gratulerer jenter! Dette var virkelig godt jobba. Vi driver og koker sammen ei ny historie, så om dere smører dere med en smule tålmodighet, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå