Mann 42 Skrevet 18. desember 2007 #61 Skrevet 18. desember 2007 Akkurat dette er noe jeg ikke liker ved menn generelt. Jeg liker ikke at de må ha en kvinne/kjæreste for at mannen skal "holde seg på matten" som forhindrer at de sklir ut. "Vi trenger faste rammer". For meg høres dette oversatt til mitt kvinnespråk slik: "Jeg behøver en kopp melk om morgenen, litt sex ved lunch, en god lunch å spise, og server meg gjerne en nydelig middag. Så må du la meg rape, gulpe og sove litt. Deretter kan du kose med meg, dulle og synge ved sengekanten før du gir meg en BJ. Hvis jeg har vært snill den dagen gir du meg vafler og lar meg få leke ute en time lengre om lørdagene". Cry baby, come to mama. Mambos er ut. Det er ikke et bra sjekketriks for en mann i 2007. Fantastisk. Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å snakke bimbo. Kommer det flere leksjoner? Kan du oversette dette også?
Gjest Gasse Skrevet 18. desember 2007 #62 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har av og til hatt en følelse av at mange menn er her fordi de ønsker å gå kollektivt løs på kvinner. Små gutter prøver gjerne å slå andre barn for å få de voksnes oppmerksomhet. Seriøst. En slik ulveflokkmentalitet kan være positiv så lenge gruppen utvikler seg ved hjelp av hverandre. Anti-ett-eller-annet-mennesker har ofte svært gode bakgrunnskunnskaper om det emnet de ikke liker. Problemet er at det stopper opp et eller annet sted og det eneste som kommer ut av all kunnskapen er en endeløs strøm av synsing, klaging og de samme argumentene om og om igjen.
Gjest Gasse Skrevet 18. desember 2007 #63 Skrevet 18. desember 2007 "Jeg behøver en kopp melk om morgenen, litt sex ved lunch, en god lunch å spise, og server meg gjerne en nydelig middag. Så må du la meg rape, gulpe og sove litt. Deretter kan du kose med meg, dulle og synge ved sengekanten før du gir meg en BJ. Hvis jeg har vært snill den dagen gir du meg vafler og lar meg få leke ute en time lengre om lørdagene". For å generalisere: Menn tar jobben dødsseriøst, men tar den gjerne helt ut på fritiden hvis de får anledning. Kvinner derimot, har full kontroll på det sosiale nettverket, men tenker ikke så mye på karriere.
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 18. desember 2007 #64 Skrevet 18. desember 2007 Akkurat dette er noe jeg ikke liker ved menn generelt. Jeg liker ikke at de må ha en kvinne/kjæreste for at mannen skal "holde seg på matten" som forhindrer at de sklir ut. "Vi trenger faste rammer". Hva er så galt med det da? Mannen min holder meg i ørene! Uten han har jeg en tendens til å bli overengasjert, overentusiastisk, over- et-eller-annet... mens han klarer å holde meg godt plassert på moder jord. Han bremser meg, og sier "nok er nok", og han viser meg at ting ikke trenger å skje i 100 hele tiden. Og jeg drar han opp. Uten meg er han temmelig bedagelig anlagt, uten temperament og stå-på-vilje, med veldig lite tro på at han kan utføre noe utover det rutinemessige. Altså min rake motsetning. Han kan ikke ha en som presser eller som holder han tilbake, han trenger en som lar han vite at ting er mulig dersom han selv vil. Jeg tror menn og kvinner er perfekte til å utfylle hverandre, komplettere hverandre, dersom vi lar hverandre få lov... lytte, lære av hverandre og hverandres synspunkt. Det gjelder her inne, men også ute i virkeligheten. Vi har ulikt ståsted og ser veldig ofte ting på ulike måter. Vi trenger ikke alltid være enige, men det er alltid nyttig å se ting fra flere sider, få et nytt perspektiv, og menn som kvinner har mye å bidra med i så måte.
Gjest javac Skrevet 18. desember 2007 #65 Skrevet 18. desember 2007 Jeg ble da nysgjerrig nå! Jeg vet jeg har selv ikke være her så lenge, men det hadde vært morsomt å høre uansett om du da har rett da det gjelder vedkommende. Ups.. La ikke helt merke til dette innlegget.. Ble litt inneklemt sammen med de andre. Skal si litt om hvordan jeg oppfatter deg, mener du?
Gjest Bond Skrevet 19. desember 2007 #66 Skrevet 19. desember 2007 Ups.. La ikke helt merke til dette innlegget.. Ble litt inneklemt sammen med de andre. Skal si litt om hvordan jeg oppfatter deg, mener du? Nei da, ikke bare meg. Dette kunne være en artig tråd, der javac beskriver damene på KG. :-D
Gjest javac Skrevet 19. desember 2007 #67 Skrevet 19. desember 2007 Nei da, ikke bare meg. Dette kunne være en artig tråd, der javac beskriver damene på KG. :-D Se i personlige meldinger.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #68 Skrevet 20. desember 2007 Akkurat dette er noe jeg ikke liker ved menn generelt. Jeg liker ikke at de må ha en kvinne/kjæreste for at mannen skal "holde seg på matten" som forhindrer at de sklir ut. "Vi trenger faste rammer". For meg høres dette oversatt til mitt kvinnespråk slik: "Jeg behøver en kopp melk om morgenen, litt sex ved lunch, en god lunch å spise, og server meg gjerne en nydelig middag. Så må du la meg rape, gulpe og sove litt. Deretter kan du kose med meg, dulle og synge ved sengekanten før du gir meg en BJ. Hvis jeg har vært snill den dagen gir du meg vafler og lar meg få leke ute en time lengre om lørdagene". Cry baby, come to mama. Mambos er ut. Det er ikke et bra sjekketriks for en mann i 2007. Alle disse kvinnene som krever en selvsikker mann er vel knapt bedre. De sier jo at menn har naturlige annleg for selvtillitt de ikke har og at det derfor er mannens oppgave å bringe inn en slik form for styrke i forholdet. Noen trenger tydeligvis andre til å holde seg i hånden.
Villa2000 Skrevet 20. desember 2007 #69 Skrevet 20. desember 2007 Er også tememlig ny her og synes at KG er et temmelig ok forum. I likhet med damer som ikke forstår seg på menn så har jeg litt av det samme problemet med damer og med det som utgangspunkt så er jo forumet her uimotståelig Nå tror jeg ikke at mine holdninger til damer er spesielt gammeldagse selv om jeg liker at det er forskjell på menn og kvinner. Er ingen casanova, men heller ingen nerd. Bare en vanlig mann med jobb, leilighet og gode venner. Synes det er godt å høre at vi menn også er velkommen her på forumet og kommer til å bli her en stund til tenker jeg. Ønsker alle en god jul!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #70 Skrevet 20. desember 2007 Ser det var en her som sa at hun av og til fikk følelsen av at menn var her for å gå kollektivt løs på kvinner. Jeg får av og til følelsen av at kvinner er her for å gå kollektiv løs på menn. Det er uendelig med tråder hvor det ikke bare klages over ens egen mann, men hvor det generaliseres om menn generelt på ekstremt nesettende måter.
Villa2000 Skrevet 20. desember 2007 #71 Skrevet 20. desember 2007 Ser det var en her som sa at hun av og til fikk følelsen av at menn var her for å gå kollektivt løs på kvinner. Jeg får av og til følelsen av at kvinner er her for å gå kollektiv løs på menn. Det er uendelig med tråder hvor det ikke bare klages over ens egen mann, men hvor det generaliseres om menn generelt på ekstremt nesettende måter. Sikkert derfor det heter KvinneGUIDEN! En plass må jo kvinnfolka hente all lærdommen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå