Gå til innhold

Menn på kvinneguiden

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes det er bare positivt med menn her. Men jeg forstår ikke helt dette med at hvis man er "nerd" så er det negativt? :klø: Det skaper ikke akkurat et fantastisk intelligent og dypsindig inntrykk av kvinnene på KG hvis fokuset på om det er gret med menn på KG eller ikke ligger på om de har sixpack, modellhår og stor lommebok...

Sikkert ikke, men det er jo sånn enkelte ynder å fremstille oss. Poenget er jo at dette ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Har jo på mange måter selv dannet meg et lite bilde av enkelte kvinnelige brukere her, men jeg er ganske varsom med å bruke dette i debatten. For det første kan disse forestillingene være feil, og for det andre er de ikke relevante.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sikkert ikke, men det er jo sånn enkelte ynder å fremstille oss.

Det er kanskje ikek veldig merkelig når alt andre har å dømme ut fra er avataren. Flere av avatarene til de mannlige brukerne er jo enten nerdete eller diffuse.

Klart mange menn her gir slike assosiasjoner:

:nei:

...mens mange kvinner helst skulle sett slike menn:

http://www.youtube.com/watch?v=ghkU4ZJSTq8

:rødme:

Skrevet
Har jo på mange måter selv dannet meg et lite bilde av enkelte kvinnelige brukere her

Jeg ble da nysgjerrig nå! Jeg vet jeg har selv ikke være her så lenge, men det hadde vært morsomt å høre uansett om du da har rett da det gjelder vedkommende. :jepp:

Skrevet
Det er kanskje ikek veldig merkelig når alt andre har å dømme ut fra er avataren. Flere av avatarene til de mannlige brukerne er jo enten nerdete eller diffuse.

Klart mange menn her gir slike assosiasjoner:

:nei:

...mens mange kvinner helst skulle sett slike menn:

http://www.youtube.com/watch?v=ghkU4ZJSTq8

:rødme:

Hehe.

Kanskje jeg bør minne om at Sean Connery faktisk er en skuespiller. Rollespill eller skuespill - havner omtrent i samme kategorien for min del..

Helten din droppet ut av skolen som 13-åring, var lastebilsjåfør, aktmodell på en kunstskole, pumpet jern og ble dimmittert fra marinen av medisinske årsaker. Han hadde store problemer med å holde på en jobb og endte altså omsider opp med å spille kjekkas og spradebass på et kinolerret. På slutten av sekstitallet begynte presset å bli så stort på den sarte sjelen hans at han begynte å takke nei til tilbudene han fikk. Det løste seg imidlertid da han ble tilbudt mer penger.

Han har blitt beskylt for konemishandling og avtaler med mafiaen. Han har også vært gift to ganger.

Dette er altså ditt bilde av et ekte mannebein? Ikke rart samlivsforumet flyter over av fortvilte innlegg..

Skrevet
Hehe.

Kanskje jeg bør minne om at Sean Connery faktisk er en skuespiller. Rollespill eller skuespill - havner omtrent i samme kategorien for min del..

Helten din droppet ut av skolen som 13-åring, var lastebilsjåfør, aktmodell på en kunstskole, pumpet jern og ble dimmittert fra marinen av medisinske årsaker. Han hadde store problemer med å holde på en jobb og endte altså omsider opp med å spille kjekkas og spradebass på et kinolerret. På slutten av sekstitallet begynte presset å bli så stort på den sarte sjelen hans at han begynte å takke nei til tilbudene han fikk. Det løste seg imidlertid da han ble tilbudt mer penger.

Han har blitt beskylt for konemishandling og avtaler med mafiaen. Han har også vært gift to ganger.

Dette er altså ditt bilde av et ekte mannebein? Ikke rart samlivsforumet flyter over av fortvilte innlegg..

Uansett, kjekk er han.

Det er den gamle helten her også:

Skrevet
Uansett, kjekk er han.

Det er den gamle helten her også: http://www.youtube.com/watch?v=Qc0bF2HMP_E

Du mener Richard Chamberlain? Synd han spiller for det andre laget, da..

Masse flotte damer på film også. Faktisk er det riktig mange jeg godt kunne tenke meg å rulle meg i høyet med, men det er slett ikke alle som nødvendigvis utgjør en flott kone, kjæreste eller samboer av den grunn.

Skrevet
Masse flotte damer på film også. Faktisk er det riktig mange jeg godt kunne tenke meg å rulle meg i høyet med, men det er slett ikke alle som nødvendigvis utgjør en flott kone, kjæreste eller samboer av den grunn.

Jo, det er det visst det, så. Dessuten er det lov å drømme, både for kvinner og menn. Det er jo ikke slik at koner/ektemenn må være stygge og kjedelige mens de man drømmer om er pene, vakre og spennende.

Skrevet
Jo, det er det visst det, så. Dessuten er det lov å drømme, både for kvinner og menn. Det er jo ikke slik at koner/ektemenn må være stygge og kjedelige mens de man drømmer om er pene, vakre og spennende.

Der er vi enige :)

Skrevet
Tom Krus must be a lucky guy? :skravle:

Jeg driter da i han. Vakke han jeg snakket om. :)

Skrevet
Jeg synes det er bare positivt med menn her. Men jeg forstår ikke helt dette med at hvis man er "nerd" så er det negativt? :klø:

Jeg liker nerder, jeg. :rødme:

Skrevet

Og siden jeg har bilde av E.T. og muligens skriver en del høytsvevende svada, så passer jeg profilen, ikke sant?

Bare for å ha det på det rene: Jeg tror ikke på små grønne eller grå menn. Jeg sitter med andre ord altså ikke og kikker ut av vinduet etter UFOer. Jeg har aldri blitt bortført eller fått et utenomjordisk implantat opp i baken. Jeg har aldri spilt rollespill. Jeg spiller ikke dataspill. Jeg bor ikke hjemme hos mamma. Jeg har hatt kjærester. Jeg har til og med hatt samboer over flere år. Jeg har faktisk også hatt sex - også med damer jeg har klart å sjekke opp på byen (eller andre steder).

Så hvorfor har jeg et bilde av E.T.? Det er jo tross alt en fin avatar. Samtidig så fant jeg også en viss symbolikk i dette bildet i forhold til min relasjon til dette forumet. Jeg som mann beveger meg jo tross alt i et litt ukjent terreng her ;)

Skrevet
Du var enig med en gjest.

Yes!! :)

Uæææh! Hva har jeg gjort?!

Ikke hold det i mot meg, da.. ;)

Skrevet
Jeg liker nerder, jeg. :rødme:

Jeg også. :rødme:

Kanskje fordi jeg er en selv. :fnise:

Skrevet

Eg held ein knapp på ein nerd med six-pack, eg... :hjerter:

Skrevet (endret)
Ja nerder er deilige å lære opp ;):ler:

Hvem vet? Kanskje de sier det samme om deg :P

Endret av javac
Skrevet
Mens andre mannsdominerte fora har en tendens til å flyte over med dumheter når visse saker tas opp, så kan man her holde en forholdsvis vettug diskusjon.

Jeg foretrekker KG fremfor andre forum fordi jeg er møkk lei av menn som sutrer, hater og/eller kverulerer til de er grønne i trynet. Selv om det er langt mellom de intellektuelle høydene på KG, er det også langt mellom slike lavnivåer man finner plenty av andre steder.

Det virker som om mange menn trenger en felles interesse (fag, hobby, e. l.) for å holde seg på matta. Hvis ikke, må de ha kvinner i nærheten som hindrer at det sklir ut.

Men når vi har faste rammer å forholde oss til, blomstrer vi. :sjarmor:

Ellers er jeg stort sett imponert over de øvrige mennene her. I motsetning til en mann over, vil jeg imidlertid oppfordre alle uansett kjønn til å slå hardere ned på sutring og kverulering. Så lenge man ikke har noen alternativer man selv kan stå for og aller helst gjøre noe med, er det bare destruktivt å messe om hvor ille ting angivelig er.

Heldigvis er slik sutring noe som gjerne går over når man har fått noen år med netterfaring.

Gjest Helen Parr
Skrevet (endret)
Jeg foretrekker KG fremfor andre forum fordi jeg er møkk lei av menn som sutrer, hater og/eller kverulerer til de er grønne i trynet. Selv om det er langt mellom de intellektuelle høydene på KG, er det også langt mellom slike lavnivåer man finner plenty av andre steder.

Det virker som om mange menn trenger en felles interesse (fag, hobby, e. l.) for å holde seg på matta. Hvis ikke, må de ha kvinner i nærheten som hindrer at det sklir ut.

Oj. Som kvinne tar jeg det faktisk som et kompliment.

Jeg har av og til hatt en følelse av at mange menn er her fordi de ønsker å gå kollektivt løs på kvinner. Dette er imidlertid stort sett ikke de faste brukerne. Derfor synes jeg dette innlegget var hyggelig lesning, Gasse. :)

Ellers er jeg stort sett imponert over de øvrige mennene her. I motsetning til en mann over, vil jeg imidlertid oppfordre alle uansett kjønn til å slå hardere ned på sutring og kverulering. Så lenge man ikke har noen alternativer man selv kan stå for og aller helst gjøre noe med, er det bare destruktivt å messe om hvor ille ting angivelig er.

Heldigvis er slik sutring noe som gjerne går over når man har fått noen år med netterfaring.

Enig.

Endret av Helen Parr
Gjest Gjest_Hedvig_*
Skrevet

Akkurat dette er noe jeg ikke liker ved menn generelt.

Jeg liker ikke at de må ha en kvinne/kjæreste for at mannen skal "holde seg på matten" som forhindrer at de sklir ut. "Vi trenger faste rammer".

For meg høres dette oversatt til mitt kvinnespråk slik:

"Jeg behøver en kopp melk om morgenen, litt sex ved lunch, en god lunch å spise, og server meg gjerne en nydelig middag. Så må du la meg rape, gulpe og sove litt. Deretter kan du kose med meg, dulle og synge ved sengekanten før du gir meg en BJ. Hvis jeg har vært snill den dagen gir du meg vafler og lar meg få leke ute en time lengre om lørdagene".

Cry baby, come to mama. Mambos er ut.

Det er ikke et bra sjekketriks for en mann i 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...