Gjest TS Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hvor får man tak i en grei pulsklokke til 500kr +/- :klø: Ikke nettbutikk..
Jaxx Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 XXL. Jeg bruker den billigste jeg fant, noe som fungerer utmerket da jeg er opptatt av å ha minst mulig dilldall. Kun en klokke som viser pulsen. Hvis du vil ha mer fancy saker bør du sikkert sjekke litt mer.
Gjest Tulipa Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Apoteket har også rimelige pulsklokker - og akkurat i disse dager har de 30% avslag på dem .. Jeg kjøpte et fin pulsklokke til mannen igår til 3-400 kroner ..
Gjest Skya Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Vet at XXL hadde 50% på T1 fra Suunto tidligere i høst, kanskje de har det fortsatt? Den koster egentlig litt over tusenlappen, så da skal vel ikke prisen bli så ille når den halveres. Det er en enkel og grei klokke, har de viktigste funksjonene og ikke mer enn det. Jeg har den og jeg er iallefall kjempefornøyd med den.
Supramundane Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Vet at XXL hadde 50% på T1 fra Suunto tidligere i høst, kanskje de har det fortsatt? Den koster egentlig litt over tusenlappen, så da skal vel ikke prisen bli så ille når den halveres. Det er en enkel og grei klokke, har de viktigste funksjonene og ikke mer enn det. Jeg har den og jeg er iallefall kjempefornøyd med den. Signerer denne. Jeg har også T1 fra Suunto, og den fungerer ypperlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå