Gå til innhold

SKI til 2-åring?


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Du må nok regne med å bytte se ut neste sesong. Jeg ville kjøpt brukt til min toåring.

https://www.skatepro.no/306-15320.htm?stockcode=71152300&gclid=CMmCu-TKuskCFUEGcwodcHUKvA Vet at mitt barn får ski ala disse til jul, kanskje det er et alternativ for at de skal vare lengre? Aner ikke hva som er best av slike "treningsski" eller vanlige ski når de er så små da men.

Anonymkode: 01970...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Magnifiq

Kjøpte ski som man fester på vanlige vintersko til toåringen ifjor.  Han elsket det!  Dro han selvsagt ikke ut på milelange skiturer, men gikk rundt i nabolaget.

i år får han skikkelige ski og skisko av besteforeldre til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man en familie som liker å være ute å går mye på ski om vinteren er det absolutt kjekt å begynne tilvenning såpass tidlig. Er ikke snakk om å dra ut på milelange turer, men noen runder i hagen o.l for kosen og øvelsens skyld, balanse og teknikk kan man begynne å få inn så fort de klarer å gå selv.

men er man sjeldent ute på ski selv hadde jeg ikke giddi å invistert i ski så tidlig.

vi kommer til å kjøpe ski til neste jul, da er vår nesten 2 år. Men vi bor så og si på fjellet hele vintersesongen med ski på beina.

Anonymkode: 19dfe...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ski til gutten vår i fjor, da var han 1,5. Han gikk poengrenn en ettermiddag i uka, og det var en runde på skistadion. Det passet akkurat. Super balansetrening. Skiene passer nok i år også, men selvfølgelig ikke skiskoa. Staver brukte han ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henter opp igjen en veldig gammel tråd, men spør likevel: 

Har noen anbefalinger når det gjelder ski til så små? 

Vokser barnet ifra skiene sine innen neste sesong, eller varer de et par år? 

Tips tas imot med takk!

Anonymkode: 659a3...6d3

De må ha nye til hver sesong når de er så små. De vokser så veldig. Så å kjøpe brukt er en god idé.

Ikke kjøp smørefrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt har kost seg på treningsski til vanlige vintersko fra han var 2,5år. Synes det er veldig praktisk i starten.

Anonymkode: 259bb...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...