Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg hadde et rent helvete da visdomstennene mine vokste ut i 16-19årsalder. Det var så vondt. Og da alle endelig var ute, påviste tannlegen hull i to av dem, og anbefalte trekking av alle fire. Da ville munnhygienen bli bedre, og jeg ville slippe problemer med tennene. Dette gjorde jeg for to år siden, da jeg var 20. Nå er jeg 22, og har merket smerter i gommene nederst til høyre og øverst til venstre, hvor visdomstennene var. Og i morges lyste jeg med lommelykt og brukte neglene og kjente, og det kommer nye tenner!!! :gråte: Jeg trodde ikke dette var mulig?? Kan det være noe annet hvitt og hardt som kommer opp av hullene...? Eller må jeg gjennom det samme helvetet på nytt?
Gjest Blondie65 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har hatt ekstra sett også - men de vokste på utsiden av de ordinære. Etter at ekstrasettet ble trukket sammen med de orginale har jeg hatt fred. Så ja dessverre ... det går an å få flere av dem. Men tannlegen er nok den som har best svar på dette.
Bokormen Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Ja, det går an, men er ikke veldig vanlig. Få en time hos tannlegen og få det sjekket
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Så sprøtt da. Jeg fikk ikke problemer med mine før jeg nærmet meg 30. Og enda har ikke de to nede kommet ut. Har brukt mange år på dem og det er ingen hull siden jeg har børstet med solo tannbørste nedi dem. Så mine vil være der siden det ikke er noe problem med dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå