Gå til innhold

Sånn går no dagan...


Rumos

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ser det er mange som skriver dagbok på KG og det fikk også jeg lyst til å gjøre.

Litt om meg: Jeg er ei dame på 35 år som bor i Oslo men er opprinnelig fra en annen by i landet. Jeg har en utfordrende jobb jeg stort sett trives godt i. Har vært singel i noen år før jeg i høst falt pladask for en 17 år eldre mann. Jeg har ikke barn (og er usikker på om jeg ønsker det) mens han har barn fra tidligere forhold.

Han bor i hjembyen min så vi har foreløpig et avstandsforhold. Vi ble kjærester for 3 måneder siden, og har det helt fantastisk sammen (hvem har ikke det i begynnelsen...hehe). Han er åpen, varm sjarmerende, morsom og jeg føler jeg kan være mer åpen med han enn jeg har vært med andre så tidlig i forholdet. Jeg har vært mye i tenkeboksen med dette forholdet både pga aldersforskjellen, avstanden og at vi har veldig forskjellige liv. Han jobber med dyr og har det veldig fritt i hverdagen, mens jeg jobber innen finans og har lange dager.

Hvis jeg skal satse på denne mannen føler jeg at jeg må finne en ny jobb i hjembyen og flytte dit. Jeg har et stort nettverk i byen så flytting er ikke noe problem men jeg er spent på hvilken jobb jeg har mulighet til å få. Har godt betalt i dag så jeg må nok være innstilt på å gå ned endel i lønn (innbiller meg at lønnsnivået er høyere i Oslo enn andre deler). Det er jobbskiftet jeg tenker mest på da jeg har store muligheter der jeg jobber nå og har akkurat blitt leder for en avdeling. Føler at karrieren får en brems hvis jeg flytter. Jeg er ikke 100% karrierekvinne, men det betyr mye for meg å ha en jobb jeg trives og å ha en lønn som gir meg frihet til å "nyte livet".

Jeg har egentlig bestemt meg for å flytte hvis jeg finner en passende jobb. Skal på intervju 2. januar så det blir spennende.

2008 blir ihvertfall et spennende år for meg. Kommer til å oppdatere

dagboken med ujevne mellomrom. Håper på innspill fra andre som har erfaring med avstandsforhold, aldersforskjell eller andre som ønsker å skrive i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...