Gå til innhold

hva kan jeg feile?

Fremhevede innlegg

Skrevet

...delvis småsvimmel. Har hatt influensa for en uke siden, og jeg trodde at jeg bare hanglet etter det. Men nå begynner jeg å lure. Jeg burde jo blitt bedre nå?

Særlig bekymrer det meg at jeg føler det som at jeg ikke får nok oksygen når jeg puster.

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Gjest rikkerikke
Skrevet

Ta en tur til legen, i alle fall en telefon. Du beskriver slik jeg følte meg da jeg hadde lungebetennelse.

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Kom deg til legen, Ciara. Hører mange som har fått sykdom som bronkitt og lungebetennelse i etterkant av årets influensa.

Skrevet

Ja, det er vel greiest. Merker jeg ikke har lyst til å høre en lege si jeg har syk, for jeg har ikke tid til å være syk :(

Skrevet

Burde jeg hatt feber hvis det er bronkitt eller lungebetennelse? :klø:

Skrevet
Burde jeg hatt feber hvis det er bronkitt eller lungebetennelse? :klø:

Ikke nødvendigvis.

Gjest nextlife
Skrevet

Atypiske lungebetennelser har de symptomene du beskriver, og man har sjelden noe særlig feber ved disse. Ta en tur til legen.

Skrevet

Ok, da bestiller jeg meg time. Takk for svar :)

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei!

Dro du til legen, og fikk du noe svar på hva dette var? Jeg sliter nemlig med akkurat det samme, jeg hadde influensa for en ukes tid siden, følte meg ganske frisk etterpå, men så slo det til igjen. Er litt tungpustet, og kroppen føles rett og slett veldig sliten. Begynner å bli lei av dette;)

Skrevet

Ja, og jeg kan faktisk berolige deg :)

Legen sa at denne influensaen gjør at mange hangler i opptil flere uker etter influensaen. Det er altså helt normalt, det tar bare ekstra tid før du blir frisk. Jeg ble frisk også, omsider, men da var det over tre uker siden influensaen.

Skrevet

Tusen takk for svar, da er det bare å ta tiden til hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...