Gå til innhold

Stikkninger i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

I perioder har jeg kraftige stikkninger i underlivet. Akkurat som om noen skulle stikke en kniv opp i meg. Jeg blir lammet i hele kroppen et lite sekund av smertene. Smertene kommer innimellom når jeg er i bevegelse, og spesielt hvis det er en stund siden jeg har bæsjet. Det kan virke som om avføringen presser på noe som skaper disse smertene. Kan det være hemorider? Jeg har forsøkt å kjenne etter i endetarmsåpningen uten å kjenne noe der. Jeg trodde først smertene kom av spiralen, men nå er den fjernet og smertene kommer innimellom likevel. Noen som har vært borte i det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn av og til. Har funnet ut at jeg har bare et ekstra ømfientlig underliv, og det er sånn hos meg også hvis tarmen er full. Og jeg har bakovervendt livmor, det tror jeg også gjør det hele litt verre.

Ikke noe galt med meg, bare er sånn. :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt disse smertene før jeg satte inn spiral som var veldig smertefullt (jeg har ikke født). Spiralen tok jeg ut for et halvt år siden.

Jeg kjente etter når jeg var på do i stad og jeg har faktisk en liten klump på den bakre endetarmsåpningen. Helt på kanten liksom. Den kjentes ikke glatt og rund ut, men litt hard på et sted. Kan det være en kvise? Eller må jeg regne med at det er en hemoride?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...