Gjest _ann o nym Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg liker best å trene i shorts, men synes ofte det ser så rart ut med strømper i joggeskoene, noen som har noen gode tips?
Bokormen Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Nike har iallefall sånne sokker som bare dekker foten og ikke går opp på leggen.
Gjest Bolledeig Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Men dette er gjerne også raskeste vei til noen vidunderlige gnagsår på hælen jeg ville tatt noen som rakk litt lenger opp enn til rett under ankelen. Hvis ikke dette er et problem for deg er det jo ingen sak, men skulle jeg ha kjørt ankelsokker på trening hadde jeg måttet tape og plastre hele tiden.
Gjest sokker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 På Lindex har de noen kjempegode ankelsokker. De er litt høyere akkurat på hælen, med en slags "kant" der, sånn at man fint kan bruke dem i joggesko. De er bittelitt tykke, fordi de har litt fleecefor inni, men passer stort sett i sko med mindre skoene er svært trange. De heter "sport" eller noe sånt. Jeg er hekta på disse sokkene, bruker ikke annet.
Wildy Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jepp, ankelsokkene fra Lindex er nydelige!Og fungere ihvertfall godt for meg også til trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå