Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg er ganske plaget med sosialangst og veldig plaget av sjenerthet...Har aldri oppsøkt helsevesenet for hjelp, tørr ikke, synes det er så flaut. Jeg studerer, men er sjelden på universitetet fordi jeg liker best å lese hjemme. De fleste jeg kjenner jobber ved siden av og det hadde jeg også egentlig trengt, føler jeg har tid til det også men jeg verken tørr, klarer eller orker...Hva bør jeg gjøre?
Gjest Sativa Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Du burde først gå til legen din, og få rekvisisjon til en psykolog. Sosial angst er veldig vanlig og det kan som regel bli bedre.