Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

som den store big brother fan jeg er så så jeg på utstemmingen i går hvor therese måtte gå og som det kjente ritualet de har så viser de korte klipp fra den utstemtes periode i huset. la merke til et anfall therese fikk da hun lå på gulvet og ble syk av et slag hvor alle de andre deltagerne stormet til.. dette har jeg ikke fått med meg, og heler ikke lest om på deres side... noen som vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste akkurat et sted at hun hadde fått en sigarettglo i øyet (??!!??)

Vet ikke om dette stemmer, jeg har heller ikke fått med meg dette !

Skrevet

Joda, det stemmer med sigaretten i øyet.

Vi så det direkte på nettet og hun og mange andre var heller berusede og danset eller noe, også fikk hun den sigaretten i øyet. Hyl og skrik og kaos,- så ble det mørkt på skjermen.

Det vi fikk med oss før skjermen ble svart, rev Henrik opp de rørene som danner gjerdet mellom rik og fattig..... De andre var jo helt pære, så han tok ansvar og kom seg inn for å hjelpe :D

Sånn ca 10-15 minutter etter, kom sendingen tilbake igjen. Da var alt roet seg, bortsett fra Henrik som klaget over at BB-crewet hadde vært altfor treige,- og hva som faktisk kunne gått galt om det hadde vært noe enda verre på spill.... Han var betydelig opprørt og det skjønner jeg på en måte.

Det som vissnok hadde skjedd mens skjermene var svarte, var at Therese ble bragt ut og at crewet reparerte gjerdet mellom lagene.

Therese ble tatt hånd om og fikk behandling og kom tilbake samme kvelden,- i tilsynelatende fin nok form. Stakkar :( Hørtes ikke gøy ut nei!

Jepp :D That`s it from me:)

- Speisa at vi så akkurat det, forresten. Vi følger mye med, men ikke 24/7 altså....

Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...