Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #1 Skrevet 18. april 2003 Noen som vet hva denne kjolen koster i Brudesalong - enten leiepris eller kjøpspris?? Håper noen der ute vet
Gjest *Perser* Skrevet 18. april 2003 #2 Skrevet 18. april 2003 Du kan jo ringe dem da og spør Her er link til dem som selger Maggie sine kjoler her i norge http://www.maggiesotterobridal.com/locator...ternational.htm
liv-b Skrevet 19. april 2003 #3 Skrevet 19. april 2003 Jeg vet ikke nøyaktig pris,men Sottero kjolene er visst det aller hotteste for tiden. Kjolen som er veldig lik Sarchi,som heter Davina,kostet det 14000 å kjøpe. Jeg kan tenke meg at Sarchi også ligger rundt det. Hvis ikke du kjøper den fra utlandet da...
xeyes Skrevet 19. april 2003 #5 Skrevet 19. april 2003 Er forresten 2002 modell, så kan godt hende prisen har gått ned ja..
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. april 2003 #6 Skrevet 19. april 2003 Sottero kjolene er visst det aller hotteste for tiden. Ikke hottere enn Vera Wang Minnie
Gjest Prinsessen Skrevet 19. april 2003 #7 Skrevet 19. april 2003 VW kjolene er stygge, simple og fullstendig uinteressante. De er kun "hotte" fordi det står VW på dem, ikke for at de er fine. Så hvis noen velger en kjole utifra merkelappen fremfor å se på hvor fin den er kan man gjøre et bra kjøp hos VW. Men stygge - DET er de!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. april 2003 #8 Skrevet 19. april 2003 VW kjolene er stygge, simple og fullstendig uinteressante. Tydelig at du ikke har mye greie på brudekjoler "jeg hater Minnie" VW kjolene er laget av verdens flotteste materialer og dekker ett enormt vidt spekter av kjoler i alle fasonger og stilarter. Her vil nok alle finne en kjole som passer. VW er brudekjolenes Rolls Royce og det vet alle som har litt mer peiling enn deg på hva man snakker om. Minnie- gifter seg i VW kjole og MB sko (linkene ligger i Bryllupsdagboken).
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2003 #9 Skrevet 19. april 2003 Stylisten bryr seg igjen! Vera Wang kjoler er helt fantastiske, og jeg tror mange norske jenter faktisk drømmer om en slik kjole. De færreste har råd. Når det gjelder hva som er hot... er ikke Sottero kjolene hotte! Ikke nå.. de var det bare for et par år siden, men denne års kolleksjon er rene kopier av det som har vært allerede. Jeg synes personlig at Sottero for fint tom 2001 kolleksjonen, men nå må de fornye seg. P.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. april 2003 #10 Skrevet 19. april 2003 Stylisten bryr seg igjen! Vera Wang kjoler er helt fantastiske, og jeg tror mange norske jenter faktisk drømmer om en slik kjole. Selvsagt er de fantastiske, derfor skinner det igjennom når noen sier at de er "stygge og simple"- da er misunnelsens grønne spøkelse ute å går igjen Minnie
anine Skrevet 19. april 2003 #11 Skrevet 19. april 2003 Forstår ikke denne fokuseringen på merker, jeg. Da jeg skulle gifte meg, lette jeg til jeg fant drømmekjolen. Hadde et bilde inni hodet hvordan kjole jeg ville ha, og den fant jeg, men jeg har ikke peiling på hva det sto på merkelappen. Spiller det noen rolle da?
liv-b Skrevet 19. april 2003 #12 Skrevet 19. april 2003 De er kanskje ikke så hotte i et globalt perspektiv,men her i Norge er de kjempe poulære. Du kan jo bare gåinn og se på"ønsker kjøpt" kategorien her. Får hele tiden henvendelser fra bruder som er på jakt etter Sottero kjoler. Selv har jeg Pronovias som favoritt,og har ikke hatt helt sansen for det jeg har sett av Vera Wang kjoler. Men jeg er enig i at det er Rolls Roycen.
Gjest Poirot Skrevet 19. april 2003 #14 Skrevet 19. april 2003 Minnie- gifter seg i VW kjole og MB sko (linkene ligger i Bryllupsdagboken). hvor er link til dagboken?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #15 Skrevet 20. april 2003 Minnies Bryllupsdagbok: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=25876 Minnie
Tuddelidu Skrevet 20. april 2003 #16 Skrevet 20. april 2003 Hva har det å si hvilket merke det er så lenge kjolen er fin?? Har absolutt ikke peiling på brudekjoler, men de få vera wang kjolene jeg har sett, har jeg ikke likt så godt. Men det er nå bare hva jeg synes
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #17 Skrevet 20. april 2003 Hva har det å si hvilket merke det er så lenge kjolen er fin?? Kvaliteten på selve kjolen anhenger mye av merket, VW bruker bare de beste stoffene i alle sine kjoler og de holder en ekstremt høy standard både kvalitets- og designmessig. Minnie
Gjest Tex Skrevet 20. april 2003 #18 Skrevet 20. april 2003 Milla: du er og blir en jåle. Deg om det. Men det finnes faktisk andre viktige ting i livet enn merkevarer.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #19 Skrevet 20. april 2003 Milla: du er og blir en jåle. Men det finnes faktisk andre viktige ting i livet enn merkevarer. Jeg vet at jeg er jålete- men så får jeg også mye positiv oppmerksomhet pga. min stil og visse yrkesfordeler Vet at livet består av mer enn merkevarer, men jeg vil alltid ha det beste. Slik er jeg. Minnie
Gjest Tex Skrevet 20. april 2003 #20 Skrevet 20. april 2003 En ting skal du ihvertfall ha: Du er blitt kjempeflink til å moderere kraftuttrykkene dine og til å svare pent på kritikk. Og det er flott at du kjører hardt på din stil og ikke lar deg pille på nesen... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå