Gå til innhold

10 kilo på tre uker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samme hva slags metode du bruker.

Dette er en oppmuntringstråd for å nå dette fantastiske målet.

Heng deg på!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal så absolutt ned 10 kg, men jeg skal definitvit bruke mer enn 3 uker på det.

I 2007 har jeg gått ned ca 15 kg og jeg har mål om å gå ned ca 10-12 kg til. Det har gått saktere og saktere etter hvert, så jeg regner med å bruke mye av neste år på å komme dit.

Men da har jeg "brukt" de nye vanene mine i to år, så da håper jeg de er godt innarbeidet.. :)

10 kg på tre uker er både urealistisk, hardt for kroppen og inneholder ingen læring av nye vaner.

Skrevet

det vil jeg så absolutt gjerne bli med på. har du noe tips?

Skrevet

Ikke for å være kjip, men går man ned 10 kg på tre uker mister man antageligvis ikke bare fett, men muskler også. :tristbla:

Skrevet

og en hel masse vann..

synes ikke det høres videre sunt ut å gå ned 10 kg på tre uker, om man da ikke er veldig overvektig og går på ett program i samarbeid med lege, som da kjører veldig mye på trening og kun sunt kosthold.

jeg har vel en liten tro på at jo fortere man går kiloene av, jo fortere kommer de også på igjen.

Skrevet

Dummeste tiltaket jeg har har vært borti.

Skrevet

Jah, klabert! Blir med fra dagen før ungen blir født!

Skrevet

Kjempe smart. Vi slutter å spise, så kanskje vi går ned 20 kilo.. Og så går vi opp 49 kilo når disse tre ukene har gått og vi begynner å spise igjen.. Hallo !!?

Skrevet
:fnise:
Jah, klabert! Blir med fra dagen før ungen blir født!
Skrevet
Ikke for å være kjip, men går man ned 10 kg på tre uker mister man antageligvis ikke bare fett, men muskler også. :tristbla:

Og mot. Man mister motet også.

Bare idioter slanker seg så mye på tre uker.

De smarte fører sunn livsstil.

Skrevet

De eneste som virkelig klarer å gå ned så mye på så kort tid er enten veldig overvektige, eller bruker en eller annen kur som gjør at man fyker rett opp igjen og gjerne litt til når man slutter.

Gjest Bolledeig
Skrevet

10 kg på tre uker og å holde seg der går helt greit det, er bare å kutte av en kroppsdel man forhåpentligvis ikke kommer til å savne så mye etterpå. Eller evt på begynnelsen av en større omlegging av kostholdet der man gjerne har 30-40-50 overflødige kilo. Da kan det gjerne gå fort i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...