Gå til innhold

Fuktighetskrem for penis


Paradokset

Anbefalte innlegg

Reklame i høyre hjørne nå.

Av en eller annen grunn fant jeg denne utstyrtelig(og ufrivillig?) morsom.

Jeg siterer;

"Lange dager i bukser som gnisser, trange underbukser, sex, svette, fuktighet og dusj/bad. Dette er hverdagen for din penis."

"Du vil oppleve at den blir mer elastisk, mykere og mer følsom enn noen gang. "

Hehe...mulig jeg er sær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det veldig dårlig gjordt dersom jeg begynner å le av en fyr hvis han står og smører fuktighetskrem på penis ?

:ler:

Stemmer det som står i reklamen forresten ?

:ler:

ps hva med rynkekrem :overrasket:

Endret av mamut75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den biten med følsom, men hvem vil ha en myk og fleksibel penis? Nei, det produktet har langt igjen før det er perfekt... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte den biten med følsom, men hvem vil ha en myk og fleksibel penis?

Idiotprodusentene har bommet...ingen kvinner vil ha en mann med myk penis! Teit produkt. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres helt logisk ut at den blir tørr og irritert av å gnisse inni bukser hele dagen jeg...

Nå har ikke jeg penis, men jeg ser hvordan mine legger og fotsåler har det om vinteren, når de oppholder seg innpakket i tøy... tørt, tørt, tørt.... hvorfor skulle penis være immun mot denslags?

Nei gutter - løp og kjøp! (Ellers er det vel kanskje mulig at en hvilken som helst uparfymert fuktighetskrem vil gjøre samme nytten, for en brøkdel av prisen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Synes det høres helt logisk ut at den blir tørr og irritert av å gnisse inni bukser hele dagen jeg...

Nå har ikke jeg penis, men jeg ser hvordan mine legger og fotsåler har det om vinteren, når de oppholder seg innpakket i tøy... tørt, tørt, tørt.... hvorfor skulle penis være immun mot denslags?

De av den slags som jeg har vært borti har hatt myk og sunn hud, ikke noe som ser ut som tørre vinterlegger. Men det er jo en smørevillig sak, og vanlig fuktighetskrem gjør sikkert ikke skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må jo ikke da ha trange underbukser HVER dag?

Ellers høres det ikke så rart ut at en kunne ha litt krem der - selv om reklamen var 'litt' idiotisk. De områdene er jo veldig varme for begge menn og kvinner, og selv om jeg prøver, er det litt vanskelig å forestille en tingelings til der i buksene. Men så vidt jeg kan, kunne jeg forestille meg at med mye sitting eller kjøring eller noe kan det godt bli litt varmt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så vidt jeg kan, kunne jeg forestille meg at med mye sitting eller kjøring eller noe kan det godt bli litt varmt der?

Det er ikke fritt for litt pungsvette, nei. Men det pleier ikke å være noe problem så lenge man dusjer hver dag.

Men hvis man bor i Florida er det kanskje annerledes. Intens varme og høy luftfuktighet er ikke spesielt behagelig noe sted på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skulle lage små bærbare pungvifter da. Sikkert mye penger å tjene.

Det er bare å bruke den geniale ideen min og tjene penger, løp!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Ja, det er jo artig at vårt produkt kan more dere, det tar vi med godt humør. :)

Siden desember har vi oppdatert informasjonen på nettsiden litt, forhåpentligvis er det ikke fullt så festlig nå.

Dette er faktisk et nyttig produkt for mange, selvom alt som har med penis å gjøre lett kan bli litt "morsomt". :)

mensmax.no

Endret av lillebøll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Korrekt
Likte den biten med følsom, men hvem vil ha en myk og fleksibel penis? Nei, det produktet har langt igjen før det er perfekt... :popcorn:

Mitt råd mot det du beskriver der er aceton Jeg garanterer at din penis ikke blir myk og en fleksibel tissetass!

:popcorn:

Endret av Korrekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
leste noe om den på side2, de har solgt masse av den i USA. det er en grunn til at den har klart å komme helt til norge.

Altså.. en krem for de som er "hetteløse" ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Veronica Mars
mensmax.no

Måtte le litt av firmanavnet jeg da, det funker jo fint på engelsk, men sier man det på norsk retter det seg muligens mot feil kjønn. ;)

Endret av lillebøll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...