Gå til innhold

Julegaver til foreldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ca. 3-400 per. forelder og steforelder, men vi er to søstre som spleiser på det da.

Hadde dere kjøpt gave til foreldrene dersom dere ikke fikk av dem? Liten avsporing men.....

Kommer litt an på hvorfor jeg ikke får. Men hadde vi hatt det som vi har det nå, bare det at jeg ikke hadde fått gave, så hadde jeg nok kjøpt ja. Men ville sikkert ikke brukt like mye da som jeg gjør nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for mage svar :)

Jeg kjøper til et besteforeldrepar,selv om jeg ikke får hverken jul- eller bursdagsgave fra dem...

Skrevet

Kjøper til mine for ca. 500-1000 pr. forelder, samboer bruker ca.

4-500 pr. forelder til sine.

I tillegg kjøper jeg for ca. 2-300 til hver av besteforeldrene mine.

Gjest Frysepulver
Skrevet (endret)

.

Endret av Frysepulver
Skrevet

Kjæresten, foreldre, to kolleger og søsken får alle et par røde sokker hver. :filer:

Skrevet

Har kommet ann på økonomi og hva foreldrene trenger. Vanligvis bruker vi ca 4-500 pr person. Men vi har brukt mer da vi ville si tusen takk for støtte og hjelp en periode ved å gi en dyrere ting vi visste foreldrene våre ville sette pris på.

Gjest fragment
Skrevet

Jeg er student, men svarer allikevel. I år har jeg brukt 500 kroner på både mamma og pappa, altså en tusenlapp til sammen. Har ikke pleid å bruke så mye før, men valgte å gjøre det i år. Har kjøpt klippekort i svømmehallen jeg jobber i til begge to, og tror det kommer til å falle i smak.

Skrevet

Jeg bruker mellom 500-1000 kr på hver forelder, og rundt 500 kr på gave til broren min. Det skal da sies at jeg har et meget godt forhold til foreldrene mine, og jeg liker å overraske dem med noe jeg vet de ønsker seg. De forlanger på ingen måte å få slike gaver, men jeg vet de setter stor pris på det. De støtter meg på de fleste måter; økonomisk og for tiden bor jeg faktisk hjemme også. Så jeg synes det er fint å gi noe tilbake også. Jeg vet selvfølgelig at jeg gir mye bare ved å bo her og vise at jeg setter pris på dem, men jeg liker å kjøpe og lage noe jeg tror de setter pris på. :)

Gjest Gjest_Lille_meg_*
Skrevet

Jeg bruker vel rundt 400kr på mine, mannen bruker 1000-1500 på sine.

Men så tjener han en god del mer en meg....

(en annen ting er at foreldrene mine ikke krever noe, mens svigers "godtar" bare dyre presanger :kjefte: )

Skrevet

I år blir det 300,- på hvert foreldrepar (det er 4 av dem , for alle er skilt). men det kan bli litt mer andre år; det kommer helt an på hva vi finner på til dem. legger vekt på at det er en gave de setter pris på, fremfor hva den koster.

Skrevet
Hadde dere kjøpt gave til foreldrene dersom dere ikke fikk av dem? Liten avsporing men.....

Nei. Jeg får ikke gave fra foreldrene mine, og gir dem heller ikke noe. Men nå er foreldrene mine Jehovas vitner da, så å komme med julegave til dem hadde jo bare blitt helt feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...