Gjest Luremus Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Og det slevom jeg dusjer hverdag. Finnes det fittedeodorant? Tipa anyone?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Tips anyone, skulle det stå.......
Gjest svett? Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Hm. Svett mus er ikke så hyggelig. Jeg svetter av og til i lysken hvis jeg blir litt småstressa. Vanskelige møter på jobben og sånn. Tror ikke det lukter så mye, ihvertfall ikke som andre kjenner. Svetter du i musa, eller i hele lyske/rumpe-området? Det er jo et område på kroppen som er fullt av svettekjertler og som er veldig påvirkelig av hormonene dine. Har ikke andre tips enn at du bør holde deg til bomullsundertøy, ikke syntetisk. Ikke for tette/stramme bukser. Hvis det er ekstremt, oppsøk lege. Kan jo være du har en hormonell ubalanse.
Gjest TS Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hmmm, fransk åpning...Men da kommer det bare til å lukte av buksene isteden. Bedre at lukta kommer i trusa da, lettere å skifte ofte liksom...
Filur Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Skjørt og fransk åpning da! Nå var ikke det helt seriøst ment da, men det kan vel ikke skade å "lufte litt"..
Gjest TS Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Lufte og lufte fru blom. Her jeg bor er det 17 blå.....Så skjørt med frank åpning kan bli litt kaldt...
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Du får smøre på litt Yerka nede i "tissen" din da vet du. :kaffe:
Gjest Frøken Titt Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Og det slevom jeg dusjer hverdag. Finnes det fittedeodorant? Tipa anyone? Nei, men bare kjøp en sånn deo-stick fra apoteket eller noe, også kan du helt sikkert påføre den der nede.
Gjest lillebøll Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Tråden er ryddet. Lillebøll-mod
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Skummet melk eller kefirmjølk pleier å hjelpe, vet du
Gjest cunnilingus Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Jeg skulle en gang gi munnsex til en dame som hadde nettopp det problemet. Vi kom hjem fra byen og satte i gang. Men det ble bråstopp da jeg skulle gå ned på henne... Turnoff av de sjeldne, og jeg gikk hjem.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Ikke vaske deg for ofte, i alle fall. En gang for dag skal være bra. Vask heller med lunkent vann enn varmt vann. Bruk mild såpe, og gni godt for å få vekk svetten. Husk å skylle godt med vann etterpå. Etterpå så bruk store bomullsundertøy og ikke bruk trange bukser. Helbarberer du deg, så kan det være noe av problemet. Gynekologer og hudleger har påvist av helbarbering fører til mer problem med svette(lukt). Siste tips er å unngå deodorant og alt annet parfymeri til bruk på kjønnsorganer. Eneste som kan brukes er evt. pudder som man bruker til babyer som bruker bleie. Det bør holde deg tørr en stund, og skal nå ikke være skadelig for underlivet.
kheira Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Barbere deg? hvis du ikke allerede har gjort det da.. Elr deo som du smører i lysken
kheira Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Så ikke innlegget over det jeg skrev hehe..der sto det at du ikke skulle barbere deg. Men jeg merker faktisk forskjell, ikke svettelukt når en er barbert, svettelukt når det er hår.. Så er alltid glattbarbert, men det er mer hygienisk også synes jeg! Endret 18. desember 2007 av Skytte81
Paradokset Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Så ikke innlegget over det jeg skrev hehe..der sto det at du ikke skulle barbere deg. Men jeg merker faktisk forskjell, ikke svettelukt når en er barbert, svettelukt når det er hår.. Så er alltid glattbarbert, men det er mer hygienisk også synes jeg! Det er faktisk slik at hårenes funksjon blant annet er å ta til seg svette. Så det er neppe slik at det er mer hygienisk å være glattbarbert . Stemmer forresten med egne erfaringer at det lukter mer av en som er glattbarbert enn en som ikke er det..
kheira Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 Hm..rart..omvendt her. Men så har jeg ikke så mye problemer md svettelukt på totlå heller da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå