Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Har dere "sterke meninger" om cellulitter på jenter eller bryr det dere ikke? Bare lurer...
Cidric Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Sterke og sterke, men...litt på samme måte som jeg synes et hus som er preget av eierens personlighet og som ser ut som det bor noen der er flottere enn et klinisk rent et, synes jeg det er fint med kropper som ser ut som de har vært 'bodd i' også, og ikke bare er pinlig velstelte og til pynt. Cellulitter og strekkmerker er en del av livet det òg. *kremt* Uten sammenligning mellom kvinner og hus forøvrig.
cindy87 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Husvarm Gruppe: Medlem Innlegg: 224 Ble medlem: 23.07.2007 Fra: Tiggerstaden Medlem nr.: 17.490 Kjønn: Mann Sterke og sterke, men...litt på samme måte som jeg synes et hus som er preget av eierens personlighet og som ser ut som det bor noen der er flottere enn et klinisk rent et, synes jeg det er fint med kropper som ser ut som de har vært 'bodd i' også, og ikke bare er pinlig velstelte og til pynt. Cellulitter og strekkmerker er en del av livet det òg. *kremt* Uten sammenligning mellom kvinner og hus forøvrig. veldig bra svart;)
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Sterke og sterke, men...litt på samme måte som jeg synes et hus som er preget av eierens personlighet og som ser ut som det bor noen der er flottere enn et klinisk rent et, synes jeg det er fint med kropper som ser ut som de har vært 'bodd i' også, og ikke bare er pinlig velstelte og til pynt. Cellulitter og strekkmerker er en del av livet det òg. *kremt* Uten sammenligning mellom kvinner og hus forøvrig. Ja, flott svar Nå er jeg kvinne, men jeg har en mann som har en mening om cellulitter. Han ser dem ikke om det ikke er utrolig mye da. Jeg har en del cellulitter da jeg har litt ekstra på rumpe og lår. Han syns jeg er finere enn noensinne, dvs finere enn da jeg var tynn og ikke hadde cellulitter. Mannen min er fotograf og har sett utrolig mye cellulitter, og han sier han ikke bryr seg om det. Kvinner er vakre uansett sier han. Dessuten er det utrolig få kvinner som IKKE har det..
Cidric Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Han ser dem ikke om det ikke er utrolig mye da. Jeg har en følelse av at kvinner ser cellulitter veldig mye lettere enn oss. Innebygd mikroskop eller noe...eller kanskje vi menn har en eller annen form for filter. Jeg har en del cellulitter da jeg har litt ekstra på rumpe og lår. Han syns jeg er finere enn noensinne, dvs finere enn da jeg var tynn og ikke hadde cellulitter. Mannen min er fotograf og har sett utrolig mye cellulitter, og han sier han ikke bryr seg om det. Kvinner er vakre uansett sier han. Dessuten er det utrolig få kvinner som IKKE har det.. Det har din mann evig rett i! Nå, så trenger vi bare å overbevise kvinner og klesdesignere også...
Gjest Anonym i dag Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Jeg hadde nylig sex med en mann som mente at kvinner med former - og cellulitter - var flottest, ettersom de faktisk så ut som kvinner! Har aldri følt meg mindre sjenert sammen med noen før, og det betød MYE! Skulle ønske flere menn sa slikt (og mente det, såklart), tror oss kvinner hadde hatt godt av det slik som idealet er nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå